Gå til innhold

Blizzard sier de vil vurdere å lage Warcraft IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det faktisk et ganske stort tids gap mellom WC III The Frozen Throne og Wow. ca 5-10 år, så de har en mulighet til å dytte inn noe der. Eller så kan de benytte seg av Wow og lage campains som er tilpasset hver utvidelse fra "vanilla" til kommende Legion og hva som eventuelt måtte komme etter den.

 

Vanilla er 4 år etter slutten på Reign of Chaos, så har du Frozen Throne som er mellom der igjen. Hva skulle liksom et Warcraft 4 handlet om innimellom disse spillene ? Det finnes en haug med eksisterende lore de kan bygge et WC4 på, men dette vil være i WoW perioden eller etter WoW sin tidslinje og det tviler jeg på skjer før de vet hvor langt de skal strekke WoW.

Lenke til kommentar

 

De har ødelagt hele loren med World of Warcraft også skal de lage Wc4?!

Nei takk.

Hvordan har de ødelagt den ?

 

 

Arthas skulle bli den nye fienden i Warcraft 4, men så lagde de WoW istedenfor.

Kil Jaedan har lyst til å knuse Arthas. Så han sendte Illidan, men Illidan feilet.

Så Kil Jaedan og Arthas har garantert et oppgjør mellom seg som er uoppgjort.

Også har vi Malfurion som følte at det skjedde noe med planeten, men han vet ikke hva.

Alt spenning og rivalisering som er bygget opp gjennom Warcraft 1-3 forsvant i WoW.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Hadde rett og slett hvert knall! Wc3 er en klassiker som alltid kryper fram på lan tidt og ofte og kan trygt si at de er et av de beste barndomsspilla mine hvertfall!

Samme her at det er en barndomsklassiker. Spillet begynner nå å bli gammelt og utdatert så di fleste som hverfall spilte Dota har bytta beite nå.

Det jeg likte beste med wc3 var mulighetene spillerne fikk til å lage og designe sine egne brett. Liker også muligheten jeg hadde til å ta noen runder med TD for å så¨gå over til footmen 10000 som var lan favoritten her.

 

Er det ett eneste spill jeg vil ha neste 5år så er det WC4!

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestilte men jeg har ikke sett noe prologue eller beta i det hele tatt. Selv om det ble lovet.

 

På battle.net appen/launcheren må du skifte region fra "Europe" til "Beta: Legacy of the Void" før du trykker play. Der lå prologue missions for meg, fikk tilgang umiddelbart etter jeg betalte.

Lenke til kommentar

Jeg, og 4 andre som har lenge spilt sc2( og før den tid wc3 i mange år) har blåst støvet vekk fra warcraft3 plata og spilt det i hele helgen. Gud så morsomt det er å spille 1v1 wc3. Si ifra om noen kunne tenkt seg å slenge seg på :) (koster 100kr pr stk spill på b.net )

Lenke til kommentar

Jeg, og 4 andre som har lenge spilt sc2( og før den tid wc3 i mange år) har blåst støvet vekk fra warcraft3 plata og spilt det i hele helgen. Gud så morsomt det er å spille 1v1 wc3. Si ifra om noen kunne tenkt seg å slenge seg på :) (koster 100kr pr stk spill på b.net )

 

Jeg er med :)

Lenke til kommentar

De burde ikke fortsette historien med WoW eller noe sånt, WoW er historien videre i Warcraft.

 

Istedet burde de utvide universet med tidiligere hendelser vi bare vet om sålangt igjennom små tekster. For eksempel: Warcraft: The War of the Ancients, Warcraft: Sargeras and the Betrayal, Warcraft: The Guardians of Tirisfal, Warcraft: War of the Three Hammers, Warcraft: The Emerald Nightmare, Warcraft: Waking of the World, Warcraft: Fall of the Gurubashi.

 

Universet blir større og vi får sett i større skala hva som har skjedd tidligere, og hvorfor verdenen er som den er idag

Lenke til kommentar

De burde ikke fortsette historien med WoW eller noe sånt, WoW er historien videre i Warcraft.

 

Istedet burde de utvide universet med tidiligere hendelser vi bare vet om sålangt igjennom små tekster. For eksempel: Warcraft: The War of the Ancients, Warcraft: Sargeras and the Betrayal, Warcraft: The Guardians of Tirisfal, Warcraft: War of the Three Hammers, Warcraft: The Emerald Nightmare, Warcraft: Waking of the World, Warcraft: Fall of the Gurubashi.

 

Universet blir større og vi får sett i større skala hva som har skjedd tidligere, og hvorfor verdenen er som den er idag

 

Jeg antar at du snakker om Wow universet i den siste settningen!! Det er ikke det at jeg ikke er enig med det du sier, det er jeg. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...