Gå til innhold

DayZ - Hvilken utgave er best?


Anbefalte innlegg

Jeg spilte DayZ Mod mye når det kom.

For en genial mod med en fantastisk stemning og atmosfære.

 

Men så begynte alle og jukse og jeg sluttet da å spille.

DayZ Standalone ble jeg kjempeskuffet over. Vanskelig å finne loot og lite å gjøre syntes jeg.

 

Prøvde Breaking Point også, og det var helt fantastisk, men hadde en modfil i Steam som gjorde at Breaking Point trodde jeg jukset, når jeg ikke gjorde det. Det sier kanskje alle, men jeg har aldri jukset i spill da jeg ikke syntes det er moro.

 

Så da ble det også utelukket, og admins på Breaking Point ville ikke svare selv når jeg dokumenterte at jeg ikke jukset og hva som trigget anticheaten.

 

 

Men ønsker å begynne igjen og lurer på hva dere mener er best av følgende:

 

Arma 2 DayZ Mod

Arma 2 DayZ Mod Epoch Mod

Arma 3 Breaking Point

DayZ Standalone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trofast Arma2 her, så jeg anbefaler Arma 2 mod av DayZ.

 

Anbefaler da CCG servere, de har veldig god utvalg av servere + alltid spillere der. 

 

CCG Launcher:

http://customcombatgaming.com/forums/index.php?/topic/1605-ccg-launcher-download-and-instructions/ 

 

De har egen launcher hvor du kan laste ned alt som trengs, utenom arma 2 og arma 2 operationarrowhead exp, for de laster du ned via steam.

 

Alt av servers finner du via launchern til både arma2, arma3, ARK Survival, DayZ Standalone osv.

 

Og svaret til spørsmålet ditt, hva er best? Arma 2 Overpoch.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

La in hundrevis av timer i DayZ Origins Modden sammen med gjengen den var veldig populær og hadde flest spillere over en lengre periode men som alt annet døde dette også etterhvert. 

 

Som sagt er ikke Dayz Standalone noe annet enn scam. Standalone versjonen er kjøpt og solgt flere ganger. Det var først Bohemia, Arma 3 som kjøpte først slik at de kunne stagnere all form for framgang til etter de hadde releaset sitt eget "main" spill Arma 3. Så det fikk alt fokuset. Tror det var ca et halvt år etter at arma 3 var releaset, ble dayz standalone solgt videre, da hadde det vel gått 1 helt år uten noen form for framgang. Uansett veldig kjipt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Prøv dem begge. Jeg har ikke spilt SA på noen måneder, men har hatt veldig mye morsom interaksjon med andre spillere der. Denne interaksjonen har jeg ikke fått i modden.

Når vi vil ha ren krig, mot squads går vi på dayzero.nu modden. Ikke en server å spille alene på, dog.

Lenke til kommentar

Trofast Arma2 her, så jeg anbefaler Arma 2 mod av DayZ.

 

Anbefaler da CCG servere, de har veldig god utvalg av servere + alltid spillere der. 

 

CCG Launcher:

http://customcombatgaming.com/forums/index.php?/topic/1605-ccg-launcher-download-and-instructions/ 

 

De har egen launcher hvor du kan laste ned alt som trengs, utenom arma 2 og arma 2 operationarrowhead exp, for de laster du ned via steam.

 

Alt av servers finner du via launchern til både arma2, arma3, ARK Survival, DayZ Standalone osv.

 

Og svaret til spørsmålet ditt, hva er best? Arma 2 Overpoch.

 

 

Kult.

 

Men er Overpoch en Zombie Survival eller vanlig Survival?

Jeg liker Zombie Survival atmosfæren til DayZ Mod, siden det av og til kommer muligheter til å gange opp med andre i kampen om overlevelse siden det er en større felles fiende som alle mennesker må kjempe imot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...