Gå til innhold

Rart spørsmål, men.. Er DS bare for barn?


Pr1ncess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns 3DS er helt genialt jeg. Perfekt på lange bilturer og hytteturer. Runda 25 i Desember i fjor. Spiller blant annet Pokemon Omega Ruby, Fantasy Life og flere. Samt har også lastet ned demoen til Monster Hunter 4.

 

Spilling passer for alle aldre. Og en 3DS er også mer "casual" vennlig enn f.eks en skikkelig spillstasjonær. Enkelt å sette seg ned og bare spille, også er den bærbar, tar lite plass, grei batterilevetid, støtter SD kort, kan spille flerspiller uten å måtte være koblet opp på et dedikert WIFI nettverk (via Spotpass / Streetpass, eller noe sånt). Trenger bare å måtte sitte i nærheten av hverandre. Fungerer på nesten akuratt samme måte som linkkabel til GameBoy bare trådløst.

 

3DS er også ganske perfekt å sitte å spille mens man småprater litt med folk, og de kanskje sitter med en smarttelefon / nettbrett, strikketøy, hekletøy, ser på tv eller andre ting. De spillene jeg har spilt så er det ikke nødvendig med lyd.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg elsker Zelda, Mario og hele Nintendos spillunivers.

Zelda Ocarina of time, Majoras Mask, Windwaker, Twilight Princess er noen av de aller beste spillopplevelsene jeg har hatt og jeg har over 30år med spilling på alle mulige plattformer under beltet.

 

Det er ikke noe som er så kos som å sitte i godstolen med et Zeldaspill. :dribble:

Lenke til kommentar

Absolutt ikke barnslig å spille DS i offentligheten! Eneste som skiller deg og alle som spiller Farmville, CandyCrush osv er at du ikke spiller på en telefon.

 

Nei, det som skiller ham er at han ikke spiller på en telefon OG at han spiller spill som faktisk er bra og ikke så hjernedøde som Farmville og CandyCrush :sick:

 

DS er for ekte menn som ikke har noe å bevise for andre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...