Gå til innhold

VM 2018 - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Tbf Belgia scorer sjelden før ca 70min ut i kampen.

(kilde: heia fotball)

PS: heia fotball leverer i dette VM.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Vært noe pene mål og lekne detaljer også da. Dødballmål er ikke en negativ faktor i min bok.

Skrevet

Tror nok det er mange av lagene som holder av på kruttet i gruppespillet. Det er vel flere av lagene her som anser seg selv som mulige vinnere, og da blir det fort et langt mesterskap om alle skal kjøre full maskin i gruppespillet. 

Jeg håper i hvertfall det er tilfellet, ellers blir sluttspillet labre saker..

Skrevet (endret)

Elsker Mix, men fy faen han er ikke noe fotballpundit... Skjønner ikke hvorfor han er der på tredje dagen.

EDIT: Og der er han tilbake igjen idag også.. Slutt da!

Endret av MartinF
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sumo er gratis under VM, blir fortalt HVER JÆVLA DAG så du har null grunn å klage

Skrevet

Oooog de er en kommersiell kanal som er avhengig av reklameinntekter, skulle bare mangle. Gode kommentatorer, bra folk i studio med høy kompetanse og bra innslag fra folka på bakken i Russland. Så får man i tillegg Sumo gratis under hele VM med reklamefri pause. 

Registrerer mange som klager på det, og er så lei. Det TV2 leverer i VM er nesten for godt til å være sant, i hvert fall om man sammenligner med en rekke andre land.

• Liker 3
Skrevet

Og en fun fact: ingen 0-0 kamper hittil, det er ny rekord og den ble slått i Belgia - Tunisia i går. Forrige rekorden var 27 kamper uten 0-0, nå er det allerede blitt spilt 29 kamper hvor alle har fått scoring(er). 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...