Gå til innhold

VM 2018 - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Om det blir et skuffende mesterskap er det jo bare å blame Canada.

Skrevet

Fungerer nok bedre å skylde på Mexico. Man kan sikkert egentlig bare begynne å kjefte på dem allerede, for hvis de ikke har gjort noe galt enda, så kommer de sikkert til å gjøre det.

Skrevet

Det ble mye europeiske motstand når VM ble spilt i Usa i 1994. Amerikanerne ville ødelegge fotball med overfladisk materialisme og ignoranse. Vi ble kritisert fordi fotball ikke var populær samtidig som mange fryktet at det ville bli populær i usa.

Det blir intersannt å sammenligne den europeisk reaksjon mellom 2026 og 1994 når fotballkultur i usa har utviklet seg noe kraftig i de siste 20 år.

De siste innleggene indikerer at det blir mye som ikke har forandret seg.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Blir jo hele 12 år med klaging når første ball i Qatar blir sparket igang. FIFA kan for dette 100% selv.

Skrevet

Qatar blir bra da, Aldri vært så mange arbeidere som har gitt så mye blod og slit for at noen skal sitte å se et par kamper på en tribune, for så å støve ned.

Men men den tid den sorg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Blir å finne på festningen i Trondheim imorgen ja. Fotballfest og storskjerm. Woooooooohoooooo

Skrevet

Også er det faen meg FIRE fete kamper i morgen!

Eg ser fire kamper, men potensialet for fethet ser eg ikke i alle.... Utdyp please, sånn at eg kan glede meg like mye!!

Skrevet

Kommentatorene på FS1 må være noe av det bedre jeg har hørt av engelskspråklige kommentatore. Faen som de tar av. Rent gull!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Herlige VM-KAMPER idag,det må jeg si.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Og enda har vi en kamp til!

Helt fantastisk <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...