Gå til innhold

Fantasy Premier League 15/16


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må tenke i de baner at man lett kan bytte ut/inn spillere uten hits. Og tenke da mer struktur på kostnadssiden.

F,eks

 

Midtbanen: 6,0 - 8,5 - 7,0 - 11,5

Om de heter Øzil/Depay/Richie/Cabaye/Hazard/Alexis tror ikke jeg er enormt viktig i starten. Det som er viktig, er å kunne bytte inn innen samme priskategori dersom det skulle bli nødvendig. F.eks at man ser at Cazorla er mer farlig enn Depay, eller Cabaye mot Ritche osv.

Lenke til kommentar

 

Er det bare meg som synes det er vanskelig med Arsenal i år? Hvem kommer til å spille mest fra start? Synes de har så mange jevne på midten.

Özil, Ramsey og Cazorla er veldig sikre!

Men kan det ikke være at Cazorla kommer til å spille mer på midten i år? Tror du Walcott får spille hver runde?

Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes det er vanskelig med Arsenal i år? Hvem kommer til å spille mest fra start? Synes de har så mange jevne på midten.

 

 

 

Er det bare meg som synes det er vanskelig med Arsenal i år? Hvem kommer til å spille mest fra start? Synes de har så mange jevne på midten.

Özil, Ramsey og Cazorla er veldig sikre!

Men kan det ikke være at Cazorla kommer til å spille mer på midten i år? Tror du Walcott får spille hver runde?

 

 

Cazorla spilte store deler av forrige sesong i midten. Vår assistkonge og er nok relativt sikker. 

 

Ozil kommer til å ha klippekort, men leverer jo ikke assists eller mål, så han hadde jeg ikke satset på. 

 

Vanskelig med Walcott. Tror han og Giroud kommer til å rotere avhengig av motstand. Spiller neppe hver runde. Dog så leverer han assists eller mål nesten hver kamp han spiller, så han kan være verdt å gamble på.

Lenke til kommentar

Begynner å bli et par sesonger siden jeg prøvde meg. Gikk til helvette så gadd ikke igjen. Prøver i år så får vi se. 

 

Har foreløpig dette:

Uten%20navn_zpsjokd74oo.png

 

Er sånn halvfornøyd med midtbanen. Usikker på angrep. Skulle gjerne hatt Hazard / Aguero / Chances. 

Forsvaret tror jeg er OK. Kunne vurdert å bytte ut Per med Clyne/Darmian.

 

Keeper er jeg passe fornøyd. Er muligens rom for å oppgradere Stekelenburg til Cech / Curtois, men usikker på om det er verdt det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...