Gå til innhold

Faen har skjedd med Call of duty?


Anbefalte innlegg

https://www.youtube.com/watch?v=Tpm1yk3enzY

 

Ja, hva skal man si. HVA I HELVETTE!? LØPE PÅ VEGGER. WOW, dette er faen meg en revolusjon, men serriøst hva faen har skjedd?

 

Husker jeg kjøpte Cod 4 til xbox 360, dette var helt fantastisk. Dette og BF2 er vel de to FPS spillene jeg har brukt mest tid på i livet. Cod serien har bare blitt dårligere og dårligere for hvert år, dette er faen meg som eksplosiv diare. Hva er galt med en vanlig M4 med lydemper? Må man ha en fuckings jetpack? Vil den gjennomsnittlige soldat greie wallrunning med alt utstyret.

 

Er så sint nå, hadde virkelig litt håp igjen, men nå gir jeg opp. Etter MW2 gikk alt rett vest!

 

Hva mener dere folkens?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hva har skjedd med Call of Duty? Husker med glede da jeg spilte de første. Vi snakker bra single-player, og litt multiplayer slengt på i etterkant. Hva skjedde?

Nåja, litt multiplayer slengt på. Må si at jeg synes multiplayeren i de 2 første også var veldig bra!

 

Men hva som har skjedd? $$$$ har skjedd.

 

Kjøpte CoD: Warchest på Steam her om dagen, og må si det at det hadde vært interessant å sett hva som kunne bli gjort med WW2 sjangeren med dagens maskinvare. Det burde da virkelig være mulig å lage ett spill som får frem hvor enorm krigen var, og hvor mange mennesker som var involvert. 

CoD, UO, og 2 prøvde seg på det der, men mange av oppdragene så var det ikke mer enn 5-6 AI rundt deg, og hvis en av de døde, så kom det reinforcements løpende.

 

Realistiske spill er på veg tilbake i mange sjangere, så jeg tror faktisk at ett spill som fokuserer på dette, og hiver spilleren ut som "en i mengden", kunne blitt relativt bra, for ikke å snakke om annerledes.

 

Men så er det vel få store firmaer som tar sjansen på nye IP'r nå for  tiden :/

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=Tpm1yk3enzY

 

Ja, hva skal man si. HVA I HELVETTE!? LØPE PÅ VEGGER. WOW, dette er faen meg en revolusjon, men serriøst hva faen har skjedd?

 

Husker jeg kjøpte Cod 4 til xbox 360, dette var helt fantastisk. Dette og BF2 er vel de to FPS spillene jeg har brukt mest tid på i livet. Cod serien har bare blitt dårligere og dårligere for hvert år, dette er faen meg som eksplosiv diare. Hva er galt med en vanlig M4 med lydemper? Må man ha en fuckings jetpack? Vil den gjennomsnittlige soldat greie wallrunning med alt utstyret.

 

Er så sint nå, hadde virkelig litt håp igjen, men nå gir jeg opp. Etter MW2 gikk alt rett vest!

 

Hva mener dere folkens?

Haha

Og Cod som alltid klarer å velge riktig host for å unngå lægg, hadde klikket i vinkel spesielt når alle våpen virket så op... 

jaja savner Cod 4 tiden jeg da ;(

Lenke til kommentar

 

Nåja, litt multiplayer slengt på. Må si at jeg synes multiplayeren i de 2 første også var veldig bra!

Mulig det, men multiplayer var ikke fokuset før Modern Warfare.

 

Det er sant! :)

Med pokker hvor artig det var med store clan matcher på WW2 maps. 18v18 tror jeg var noe av det mest episke jeg har opplevd! :)

Lenke til kommentar

CoD har bare blitt trist.

De første spillene hadde sjel.

 

Savner et godt gammeldags FPS spill med vanlige våpen, uten jet-pack, en god historie og et split-screen multiplayer uten zombier og romvesen.

Men det er vell formye å forlange av et så stort spill selskap....

 

Når man tenker over det. Så var det vi av den eldre garde som gjorde CoD til et kult spill i 2003.

Kidsa som kjøper det idag var sikkert for unge til å spille det i 2003.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...