Gå til innhold

Faen har skjedd med Call of duty?


Anbefalte innlegg

Ja jeg var nesten overbevist om at kampanjen i BLOPS3 virkerlig skulle levere, men det ble dradd så langt og så fjernt at jeg var drittlei. Hjelper ikke med tidenes lengste COD kampanje når de like gjerne kunne lagt seg på den vanlige lengden og holdt det noenlunde interessant i hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del er BO3 et av de beste spillene i serien kvalitetsmessig online. Synes det er relativt balansert, greie maps, og det spillet som for meg har desidert minst connection problemer (les lag og "what the fuck" øyeblikk). Wall running og boosting er heller ikke med å preger spillet i noen stor grad online, synes det funker helt greit selv om jeg var hyperskeptisk til slik "fjanteri" selv.

Lenke til kommentar

For min del er BO3 et av de beste spillene i serien kvalitetsmessig online. Synes det er relativt balansert, greie maps, og det spillet som for meg har desidert minst connection problemer (les lag og "what the fuck" øyeblikk). Wall running og boosting er heller ikke med å preger spillet i noen stor grad online, synes det funker helt greit selv om jeg var hyperskeptisk til slik "fjanteri" selv.

 

Enig. BO3 Mulitiplayer har kommet som et friskt pust. Selv med de nye tingene som man må sette seg inn i. :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...