Gå til innhold

Faen har skjedd med Call of duty?


Anbefalte innlegg

 

Dette blir nok første COD jeg dropper helt. Så helt grusomt ut rett og slett. 100% jalla! :(

Hvis du faktisk har kjøpt alle CODs til dags dato, tror jeg ikke du klarer å holde deg unna dette året heller. Lykke til!

 

Nja, alle COD etter "ny tidsregning" :p Men siste COD drepte så mye av gleden at jeg mistet veldig mye av lyst og entusiasme. Det kommende COD ser ut til å være en enda mer ekstrem versjon av den så tror ikke det blir så vanskelig å droppe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Når man tenker over det. Så var det vi av den eldre garde som gjorde CoD til et kult spill i 2003.

Kidsa som kjøper det idag var sikkert for unge til å spille det i 2003.

2003 er tolv år siden. Nærmest ingen under 20 år har spilt det originale CoD.

 

 

Jeg har aldri påstått at de under 20 har spilt CoD 1. tvert imot

 

Jeg skrev at de som er unge idag kjøper dagens CoD. fordi, de som var gamle nok til å spille det i 2003, hypet opp serien veldig (fordi det orginalet var så bra). men de som spilte det i 2003 ikke kjøper dagens CoD fordi serien har sporet helt av 

 

Jeg skrev det bare på en ikke fult så tungvint måte :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

COD 4 er på mange måter det siste COD spillet, da alt annet er søppel. MW2 var vel der problemene startet, dog synes jeg Advanced Warfare er okei, dog kunne det vært mye bedre. 

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=Tpm1yk3enzY

 

Ja, hva skal man si. HVA I HELVETTE!? LØPE PÅ VEGGER. WOW, dette er faen meg en revolusjon, men serriøst hva faen har skjedd?

 

Husker jeg kjøpte Cod 4 til xbox 360, dette var helt fantastisk. Dette og BF2 er vel de to FPS spillene jeg har brukt mest tid på i livet. Cod serien har bare blitt dårligere og dårligere for hvert år, dette er faen meg som eksplosiv diare. Hva er galt med en vanlig M4 med lydemper? Må man ha en fuckings jetpack? Vil den gjennomsnittlige soldat greie wallrunning med alt utstyret.

 

Er så sint nå, hadde virkelig litt håp igjen, men nå gir jeg opp. Etter MW2 gikk alt rett vest!

 

Hva mener dere folkens?

Hva kan man si, de bare må ha titanfall ideene med i cod. Black Ops II sin futureistiske opplevelse var bra, men personlig synes jeg ikke de skal gå lengre enn det. 

Advanced Failware/Black Ops III blir aldri et kjøp av meg, da det å løpe på vegger osv blir altfor useriøst for meg. Cod sine gode dager ser ut til å ha endt med Black Ops II. Black Ops III blir Titanfall uten Titans. Må få si at Battlefield er MYE bedre enn Cod så lenge Cod fortsetter slik det gjør nå.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

 

 

 

COD 4 er på mange måter det siste COD spillet, da alt annet er søppel. MW2 var vel der problemene startet, dog synes jeg Advanced Warfare er okei, dog kunne det vært mye bedre. 

 

MW2 var da like bra, omså ikke bedre enn cod4? Hvordan du kan si at MW2 var søppel, det fatter jeg ikke. Skal være enig i at etter mw3, begynte det å bli litt vel futureistic.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

MW2 var da like bra, omså ikke bedre enn cod4? Hvordan du kan si at MW2 var søppel, det fatter jeg ikke. Skal være enig i at etter mw3, begynte det å bli litt vel futureistic.

 

MW2 var så ubalansert som du får det. Det er jo ikke gøy å spille et spill hvor motstanderen kan campe i et hjørne, også drepe alle på banen med killstreaks. Killstreaks ødela hele spillet, og er grunnen til at jeg ikke lengre kan fordra COD, da det bare er killstreak her og killstreak der. Med COD 4 hadde en bare 3 killstreaks, og kunne ikke få noe etter det, noe jeg synes var veldig greit. 

Lenke til kommentar

 

MW2 var da like bra, omså ikke bedre enn cod4? Hvordan du kan si at MW2 var søppel, det fatter jeg ikke. Skal være enig i at etter mw3, begynte det å bli litt vel futureistic.

 

MW2 var så ubalansert som du får det. Det er jo ikke gøy å spille et spill hvor motstanderen kan campe i et hjørne, også drepe alle på banen med killstreaks. Killstreaks ødela hele spillet, og er grunnen til at jeg ikke lengre kan fordra COD, da det bare er killstreak her og killstreak der. Med COD 4 hadde en bare 3 killstreaks, og kunne ikke få noe etter det, noe jeg synes var veldig greit. 

 

Campere finner du i alle spill, og de er en pest og en plage uansett hvor du finner dem. Jeg synes det høres ut som om du kanskje ikke var så god, og dermed aldri fikk streaks. Får du dem ikke, ser du jo ikke gleden i dem heller xD

Jeg synes Streaks var genialt. Du kunne skyte dem ned også, så noe stort problem var det jo faktisk ikke. Var det kun det du mente var ubalansert? Spillet generelt var overhodet ikke ubalansert...

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Campere finner du i alle spill, og de er en pest og en plage uansett hvor du finner dem. Jeg synes det høres ut som om du kanskje ikke var så god, og dermed aldri fikk streaks. Får du dem ikke, ser du jo ikke gleden i dem heller xD

Jeg synes Streaks var genialt. Var det kun det du mente var ubalansert? Spillet generelt var overhodet ikke ubalansert...

 

Var mye som var ubalansert i det spillet. Du får gjerne påstå det ene og det andre, men det er nok ikke bare jeg som til slutt så at det spillet var så ufattelig ubalansert.  Det var f.eks perks hvor du kunne få uendelig med eksplosiver, og ved det dominere noe sinnsykt. 

Lenke til kommentar

 

2003 er tolv år siden. Nærmest ingen under 20 år har spilt det originale CoD.

 

 

Jeg har aldri påstått at de under 20 har spilt CoD 1. tvert imot

 

Jeg skrev at de som er unge idag kjøper dagens CoD. fordi, de som var gamle nok til å spille det i 2003, hypet opp serien veldig (fordi det orginalet var så bra). men de som spilte det i 2003 ikke kjøper dagens CoD fordi serien har sporet helt av 

 

Jeg skrev det bare på en ikke fult så tungvint måte :)

 

 

Jeg mente ikke aa si deg imot. Jeg kom bare med en opplysning :)

 

Ellers er jeg enig i at CoD 1 og (spesielt) 2 var veldig bra. CoD 3 var elendig, og serien ble ikke bra foer CoD 4. 

Lenke til kommentar

 

Dedikerte servere.

 

Amen. MW3 hadde det om jeg ikke husker feil? Tror ikke Advanced Warfare har det dog..

 

MW 2 var vel det første CoD spillet som ikke hadde dedis. Mener det er derfor jeg ikke kjøpte det. Mener også jeg kjøpte Black Ops rett og slett fordi det var dedis der.

Siden har jeg ikke kjøpt noe CoD. Det døde med WaW for min del.

Lenke til kommentar

 

Campere finner du i alle spill, og de er en pest og en plage uansett hvor du finner dem. Jeg synes det høres ut som om du kanskje ikke var så god, og dermed aldri fikk streaks. Får du dem ikke, ser du jo ikke gleden i dem heller xD

Jeg synes Streaks var genialt. Var det kun det du mente var ubalansert? Spillet generelt var overhodet ikke ubalansert...

 

Var mye som var ubalansert i det spillet. Du får gjerne påstå det ene og det andre, men det er nok ikke bare jeg som til slutt så at det spillet var så ufattelig ubalansert.  Det var f.eks perks hvor du kunne få uendelig med eksplosiver, og ved det dominere noe sinnsykt. 

 

Den hette One Man Army, og det forutsette at du måtte sitte deg ned i et hjørne å "bytte" om til nye explosiver, dette tok vel rundt 5 sek. På den tiden kan hvem som helst rushet deg.

Killstreaks er en bra ting. Du blir rewardet om du gjør det bra, og det gir en mestringsfølelse. Er man dårlig, og ikke får streaks i det hele tatt, kan jeg skjønne problematikken.

Lenke til kommentar

Jeg er meget lei av alle som ikke liker nye cods fordi de nye cod-spillene ikke er Cod4. Jeg er enig i at black ops 2 var bra. Ghosts sugde på alle mulige måter og AW ser alt for futuristic ut. Bo3 er også futuristic men jeg skal ha det for zombies. Med mindre det er exo-zombies opplegg for det suger.

Lenke til kommentar

Savner MW2 :(

 

Huff. Fittespill deluxe etter min og markerte den endelig nedgangen på den serien, med Black Ops som en opptur etter min mening. Jeg kjøpte faktisk Advanced Warrior i fjor, fikk slag eller noe og plutselig var det kjøpt. Skal inrømme enspillerbiten var mer morro enn forventet da. 

 

Men fy flate meg jeg er lei dette framtids pisset nå. Synd at Treyarch kjører dette løpet altså. Gi meg att nytt World at War Treyarch, da tror jeg faktisk at jeg kunne fått puls av traileren. Black Ops 3 ser helt absulutt fullstendig Nille ut.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Beste COD-online noensinne for min egen del :D Riktignok korrigert av patcher i ettertid.

 

IW gjengen mistet grepet etter COD4 syns jeg, men det var vel ett helvettes spetakkel innad i rekkene der og i Activision som gjorde at mange nøkkelpersoner fra IW stakk til sitt..og på sikt gav oss Titanfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

velkommen til vestlige spill de siste 10 årene. bare repitisjon, uoriginalitet og grafikk som første prioritet. COD er blant de verste eksemplarene. mikroskopiske forandringer og når de først gjør en stor forandring er det ikke verdt det. kun et ubetydelig og ignorert antall originale titler finnes der ute.

 

imo

Endret av PurgatoryX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...