Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Liker egentlig å gå i skogen og fjellet og sånt, men er så redd for hoggormer at det ødelegger hele gleden :( Men tenker jeg skal begynne å trene om jeg får råd

Jeg har gått mye, men enda ikke møtt på en hoggorm

 

Virkelig? Jeg går ikke mye i skogen, kanskje et par ganger i året. De siste 4 gangene har jeg sett huggorm hver gang. 6 orm på 4 turer.

Lenke til kommentar

 

 

Liker egentlig å gå i skogen og fjellet og sånt, men er så redd for hoggormer at det ødelegger hele gleden :( Men tenker jeg skal begynne å trene om jeg får råd

Jeg har gått mye, men enda ikke møtt på en hoggorm
Virkelig? Jeg går ikke mye i skogen, kanskje et par ganger i året. De siste 4 gangene har jeg sett huggorm hver gang. 6 orm på 4 turer.

Der jeg går er det kjent for å være mye hoggorm, men jeg som vil se en, ser ikke de :(

Lenke til kommentar

Ikke i skauen. Der er det jo ingen pokestops.

er det vel, masse portaler/pokestops i skogen :)

 

Tenker å dra dit i helgen, men man får vel kun lov å se på dyrene med mindre man ringer dit og avtaler om å få ta på dem på forhånd?

 

Er det nice der btw?

Det er mating på et klokkeslett i løpet av døgnet, du kan holde slanger og div innen det tidsrommet.

Lenke til kommentar

I dag hadde jeg den lengste hårklippen jeg noen gang har hatt, på hele 45 minutter. Det henger naturligvis sammen med frisøren jeg var hos for første gang. Det var ei bulgarsk dame som ville diskutere alt mulig rart og derfor ikke klippet så fort mens hun snakket. Noen ganger ble hun veldig engasjert i det hun snakket om og tok en pause på et par minutter for å vifte med armene og fortelle.

 

Og så ville hun diskutere innvandring. Jeg vil vel tro at jeg har rimelig moderate meninger om den saken, men jeg er likevel ikke komfortabel med å diskutere et så betent tema med et fremmed menneske som holder en spiss saks bare centimeter fra ansiktet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Noen som har vært på Reptilparken før?

Den er litt vanskelig å finne om du ikke helt vet hva du leter etter. Ganske anonym bygning. Aldri vært inni den. Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...