Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Er ingen trapper liksom, men er redd den bare blir satt ned ved døren til bakgården, og ikke RETT innenfor døren MIN :( Ser for meg at jeg står der i regnet på fortauet uten å kunne løfte den inn :ph34r: Men ja, satser på at de er litt greie

Det jeg ville gjort: sagt at de får en 100 lapp hvis de bærer den inn også, for du var ikke bereint på at det ble slik. Da gjør de sikkert.

De pleier alltid bli mer villige, hvis man tilbyr noe for det. Uten at de antagelig tar noe for det.

Men om jeg skal betale for at noen skal bære noen meter, kan jeg heller bruke hundrelappen på en tralle elns.. Men den var ikke så tung så var ikke nødvendig å spørre:D

Lenke til kommentar

Hva skjedde med å ha hund liksom? o.O

Huseieren er redd hunder. Det står i spesifikt i kontrakten at katt og andre dyr er lov, men ikke hund.

(Ja, jeg leier fortsatt. Har klart å kvitte meg med all inkasso-gjeld og betalingsanmerkninger, men har fortsatt ikke råd til å kjøpe enda.)

Lenke til kommentar

Ikke øltørst her i kveld. Har noe hjemmebrygg i skapet, men frister ikke og er heller ikke satt inn i kjøleskapet.

Rydde ut drit fra garasjen i morra tenker jeg. Får muligens en bil som skal stå der i noen månender for en kompis så da får mitt eget lille "bilverksted" noe som står der til pynt som jeg ikke skal røre.

Lenke til kommentar

tror ikke han skal ha lov å nekte deg hund for det. tok med meg bikkje inn i studentbolig jeg, gikk bra fram til negerne nærmest jaga han ut. ikke så populært med hund på Tøyen/Grønland området har jeg nå lært.

Mulig jeg kunne krangla på det. Det skal sterke grunner til å nekte for det i følge rettspraksis. Men det kan argumenteres med at hennes hundeskrekk er en slik grunn. Og i tillegg vil jeg gjerne ha en god referanse til seinere. Derfor gidder jeg ikke ta kampen.

 

 

tørrlagt plass ass..

Den er lei. Hadde aldri klart å holde meg tørr.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...