Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3

Nutrilett er fusk! Skal det gås ned i vekt så legger man om kostholdet. Da fremstår grandis som den pappen det er..

Fjusk er det nå ikke. Er bare litt lettere enn å kontrollere alt man spiser. Og lett er det iallefall ikke.

 

Du må teste den salaten jeg nevnte her, god salat du får kjøpt den på rema.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3

Nutrilett er fusk! Skal det gås ned i vekt så legger man om kostholdet. Da fremstår grandis som den pappen det er..
Fjusk er det nå ikke. Er bare litt lettere enn å kontrollere alt man spiser. Og lett er det iallefall ikke.

Fusk er akkurat hva det er når andre tar jobben med å kontrollere for deg. :D

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3

Nutrilett er fusk! Skal det gås ned i vekt så legger man om kostholdet. Da fremstår grandis som den pappen det er..
Fjusk er det nå ikke. Er bare litt lettere enn å kontrollere alt man spiser. Og lett er det iallefall ikke.
Fusk er akkurat hva det er når andre tar jobben med å kontrollere for deg. :D

Sånn ja. Trodde du mente at "drikk Nutrilett bli slank over natten" fusk. For så lett er det ikke :p

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er snart ferdig med dag 5/28 på Nutrilett så en grandis høres ut som det luksusmåltidet <3

Nutrilett er fusk! Skal det gås ned i vekt så legger man om kostholdet. Da fremstår grandis som den pappen det er..

Fjusk er det nå ikke. Er bare litt lettere enn å kontrollere alt man spiser. Og lett er det iallefall ikke.

 

Gi en mann en fisk osv. 

 

Det er en ting å gå ned, det er noe helt annet å bli der. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...