Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Sånn ja. Trodde du mente at "drikk Nutrilett bli slank over natten" fusk. For så lett er det ikke :p

Nei, det er ingen mirakelkur akkurat. Men helt sikkert et godt nok hjelpemiddel til folk som er matlei. Når det attpåtil smaker slik at en grandis fremstår som et godt måltid så tar jeg heller bryderiet med å ta meg sammen og lage god og sunnere mat.

 

Men så trives jeg med å lage mat og, så det er nok lettere for meg enn de som synes matlaging er et ork.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sånn ja. Trodde du mente at "drikk Nutrilett bli slank over natten" fusk. For så lett er det ikke :p

Nei, det er ingen mirakelkur akkurat. Men helt sikkert et godt nok hjelpemiddel til folk som er matlei. Når det attpåtil smaker slik at en grandis fremstår som et godt måltid så tar jeg heller bryderiet med å ta meg sammen og lage god og sunnere mat.

 

Men så trives jeg med å lage mat og, så det er nok lettere for meg enn de som synes matlaging er et ork.

Jeg var jo kjempe flink og så standhaftig de først 20 kg, men så kom sommeren og latskap og gamle dårlige vaner og jeg gikk opp 3 kg. Og nå har jeg hatt store problemer med å komme igang igjen, så da gjør vi det sånn "enkelt" i starten. Mindre tenking og minste stress i forhold til mat. Er bare å drikke 5 shaker om dagen jeg trenger å tenke på.

Lenke til kommentar

Jeg var jo kjempe flink og så standhaftig de først 20 kg, men så kom sommeren og latskap og gamle dårlige vaner og jeg gikk opp 3 kg. Og nå har jeg hatt store problemer med å komme igang igjen, så da gjør vi det sånn "enkelt" i starten. Mindre tenking og minste stress i forhold til mat. Er bare å drikke 5 shaker om dagen jeg trenger å tenke på.

Den ser jeg. Er vel trolig bedre enn å ikke gjøre noe uansett..

 

Men fortsatt fusk!

Lenke til kommentar

 

Jeg var jo kjempe flink og så standhaftig de først 20 kg, men så kom sommeren og latskap og gamle dårlige vaner og jeg gikk opp 3 kg. Og nå har jeg hatt store problemer med å komme igang igjen, så da gjør vi det sånn "enkelt" i starten. Mindre tenking og minste stress i forhold til mat. Er bare å drikke 5 shaker om dagen jeg trenger å tenke på.

Den ser jeg. Er vel trolig bedre enn å ikke gjøre noe uansett..

 

Men fortsatt fusk!

Jeg er bare glad jeg er i gang igjen så det er helt greit :p

Lenke til kommentar

Nutrilett og drit virker vel som en lett løsning. Men må da være mye vanskeligere å spise normalt igjen etterpå når man spiser skikkelig mat? Jeg hadde sikkert tatt av og lagt på meg alt jeg hadde gått ned pluss litt mer.

Fortsetter man å spise sunt igjen etterpå og ikke går over til gammel vane så er det null problem å holde vekta eller fortsette å gå ned i vekt etterpå. Men å tro man kan leve på shake og så gå over til å spise dritt igjen eller ikke øker kaloriene gradvis så går man fort oppigjenn. Jeg skal ligge på samme mengde kalorier når jeg er ferdig med disse 28 dagene. Så om jeg går opp igjen når jeg er fornøyd så er det ikke Nutrilett sin feil. Om jeg ikke går ned 25 kg på disse 28 dagene da, men til og med jeg vet det ikke skjer :p

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...