Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Spørs hvor ofte jeg spiser det, men jeg syns Grandis er helt grei.

 

Ja det er viktig å ikke spise ferdigpizza for ofte. Nå var det kanskje 4-5 uker siden sist jeg spiste en, så da spiste jeg med god samvittighet. Og godt var det så absolutt! :)

 

Men vi har alle forskjellig smak.

 

Lag pizzan selv, med peppes pizzadeig å mozzerella ost, du må ikke glemme peppes pizza saus oppå pizzen da. fyll bestemmer du selv, mye bedre en den Grandis da. :)

Lenke til kommentar

 

 

Spørs hvor ofte jeg spiser det, men jeg syns Grandis er helt grei.

Ja det er viktig å ikke spise ferdigpizza for ofte. Nå var det kanskje 4-5 uker siden sist jeg spiste en, så da spiste jeg med god samvittighet. Og godt var det så absolutt! :)

 

Men vi har alle forskjellig smak.

Lag pizzan selv, med peppes pizzadeig å mozzerella ost, du må ikke glemme peppes pizza saus oppå pizzen da. fyll bestemmer du selv, mye bedre en den Grandis da. :)

Så ferdigpizza i deler er bedre enn ferdigpizza som er satt sammen?

Lenke til kommentar

 

 

 

Spørs hvor ofte jeg spiser det, men jeg syns Grandis er helt grei.

Ja det er viktig å ikke spise ferdigpizza for ofte. Nå var det kanskje 4-5 uker siden sist jeg spiste en, så da spiste jeg med god samvittighet. Og godt var det så absolutt! :)

 

Men vi har alle forskjellig smak.

Lag pizzan selv, med peppes pizzadeig å mozzerella ost, du må ikke glemme peppes pizza saus oppå pizzen da. fyll bestemmer du selv, mye bedre en den Grandis da. :)

Så ferdigpizza i deler er bedre enn ferdigpizza som er satt sammen?

 

Ja den er mye bedre en grandis da. Du bestemmer fyllet selv exe sopp skinke på pizzen da, mozzerella ost  er bedre ost en den osten på ferdig fryst pizza da + kan ha mer ost på da en hva det på ferdig pizza er det ikke mye ost på ferdig pizza  peppes pizza deig å ferdig peppes pizzasaus. får du kjøpt på Rema 1000. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...