Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

Jaaa? Utvekslet dere kontaktinformasjon?  :huh:

 

Nei. Hun fant meg på facebook allerede for noen uker siden. Men vi har ikke sendt noen meldinger der og ellers snakket veldig lite.

 

 

For noen dager siden var jeg på en fritidsaktivitet jeg deltar på ukentlig. Mens jeg sto der og spiste pizza, kom ei jente som er litt yngre enn meg og spurte "Bruker du Jodel?" (hvis det skrives slik, det er i hvert fall en app der man skriver anonyme meldinger som er synlige for andre som har appen i nærheten). For en merkelig ting å spørre om.

Hørtes ut som om ei sjenert tøtta prøvde å konversere med deg.

 

Hva svarte du? er personlig talentløs i sånne situasjoner, ender alltid opp med å si noe sarkastisk og nedlatende også får jeg dårlig samvittighet samtidig som jeg ser de skuffede ansiktsuttrykkene idet de går bort.

 

 

Jeg svarte på det i innlegg #12867.

 

I dag prøvde jeg å sende henne ei melding der jeg spurte om hun ville være med og gå tur i morgen kveld. Hun svarte at hun er opptatt hele dagen, men at vi ses på sommeravslutningen på onsdag.

 

Kom igjen, gutta. Jeg trenger en bro hug.

 

"Nei. Hun fant meg på facebook allerede for noen uker siden. Men vi har ikke sendt noen meldinger der og ellers snakket veldig lite."

 

Poker hun deg?

 

Nei, hun gjør ikke det. Det burde jeg husket på. Hvorvidt ei jente poker eller ikke er jo den sikreste indikatoren på hvor interessert hun er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant igjen noen Pokemon-kort hjemme på "gutterommet" hos mamma. Er det noe verdi i dette? De er ikke hauggamle.. Er vel fra tida mi på videregående (hehehe..) så de er vel 5-6 år gamle nå. Ganske mange, og noen "stjernesjeldne og glins" som vi kalte det den gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...