Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Jaaa? Utvekslet dere kontaktinformasjon?  :huh:

 

Nei. Hun fant meg på facebook allerede for noen uker siden. Men vi har ikke sendt noen meldinger der og ellers snakket veldig lite.

 

 

For noen dager siden var jeg på en fritidsaktivitet jeg deltar på ukentlig. Mens jeg sto der og spiste pizza, kom ei jente som er litt yngre enn meg og spurte "Bruker du Jodel?" (hvis det skrives slik, det er i hvert fall en app der man skriver anonyme meldinger som er synlige for andre som har appen i nærheten). For en merkelig ting å spørre om.

Hørtes ut som om ei sjenert tøtta prøvde å konversere med deg.

 

Hva svarte du? er personlig talentløs i sånne situasjoner, ender alltid opp med å si noe sarkastisk og nedlatende også får jeg dårlig samvittighet samtidig som jeg ser de skuffede ansiktsuttrykkene idet de går bort.

 

 

Jeg svarte på det i innlegg #12867.

 

 

 

Hva.. er b-real kvinne..!? Har jeg aldri trodd.

Stranger things have happened..

 

Ikke ifølge alle bildene han postet i RPP før, hvertfall. En kvinne med skjegg? Eller profilbildet hans på ingress og google + (pro stalker)

Man blir en dyktig stalker av Ingress ^_^

 

 

Kanskje hun har russisk opphav, en skikkelig pen babushka.

Åh, hadde en på jobb som syns det var hysterisk morro og gå bort til damer, stryke de på overleppa og si "bart?" :wee:

Det var den tiden man fikk applaus når man kom på jobb. Hah, tenk det...folk som applauderer bare fordi man kommer inn døra.

 

Jaja..

 

 

Jeg gjorde noe liknende en gang. Jeg fortalte det vel på forumet kort tid etterpå, for 6 år siden, men jeg kan vel fortelle det igjen.

 

Det var første skoledag den høsten jeg gikk i vg2. Da bodde jeg på en liten plass i Østfold bare 500 meter unna skolen. Det var en bakke som gikk forbi huset vårt på en måte at det ikke var naturlig for forbipasserende å se inn i hagen vår. Og noen pleide å gå denne veien forbi huset vårt på vei til skolen. Før skolen satt jeg i hagen og luftet bikkja da jeg hørte to kjente stemmer komme nedover bakken. "Jeg mener det, Kine, det ser ut som jeg har bart!" sa hun ene. Det var veldig gøy for meg å se at de stoppet litt i bakken og gikk noen skritt fra hverandre slik at hun andre kunne se hvordan sminken hennes så ut på litt avstand. Konklusjonen var at det så greit ut.

 

Det var senere i midttimen den dagen, at jeg bestemte meg for å være litt for tøff i trynet mens halve klassen var rundt oss. Jeg gikk bort til hun som ikke var fornøyd med sminken, myste tydelig i noen sekunder og spurte "har du bart?" Jeg kan ikke si at jeg angrer, men det gjorde vondt da hun klinte til meg med flat hånd.

Endret av Zarac
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en gjeng med brasilianske drama queens der broren min bor som alltid starter slagsmål og catfights når alle er ute "på byen" samtidig. Det skal knapt noe til før slaps blir utdelt og stoler kastes. En gang begynte hun ene og sparke i foten på broren min fordi han ikke sier hei til henne tydelig nok på jobb

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er en gjeng med brasilianske drama queens der broren min bor som alltid starter slagsmål og catfights når alle er ute "på byen" samtidig. Det skal knapt noe til før slaps blir utdelt og stoler kastes. En gang begynte hun ene og sparke i foten på broren min fordi han ikke sier hei til henne tydelig nok på jobb

Vi har en sånn gjeng her og. Men det er Thailandske damer da. De klikker om du nærmere deg. De har liksom en sånn egen plass der de lurker til seg kåt menn på trygd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...