Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Problemet med skrekkfilmer er at så mange bygger (litt for mye) på det overnaturlige. Og det blir vanskelig å tro på.

Se The Witch. Den er basert på kildematerialet fra hekseprosessene i New-England. Stoffet er overnaturlig, ja, men ikke mindre troverdig enn at titusenvis ble brent i troen på det. Magisk stemning og fantastiske bilder.

THE VVITCH it is :D

Lenke til kommentar

Det er kjipt det der. Har en stabel med bøker jeg ikke vil lese før det begynner å mørkne ute. Sommeren er for kort til å begynne å påkalle mørket når det enda er lyst og varmt. Skrekk, eksistensiell pessimisme og svartmetall er blant det som hører høst og vinter til. 

 

Edit: Nei, trekker det tilbake. Eksistensiell pessimisme året rundt. 

Endret av Pozzo
Lenke til kommentar

Nei, og nei. Men har en tendens til å overspise. 500 g biff og en bakt potet kunne jeg vel ikke akkurat forvente å klare å holde nede.

 

Edit: aldri spist så mye at jeg har kastet opp. Så dette var en heller ubehagelig opplevelse, og jeg som hater å spy.

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Nei, og nei. Men har en tendens til å overspise. 500 g biff og en bakt potet kunne jeg vel ikke akkurat forvente å klare å holde nede.

 

Edit: aldri spist så mye at jeg har kastet opp. Så dette var en heller ubehagelig opplevelse, og jeg som hater å spy.

Skjønner ikke hva du klager på - du fikk dobbelt så mye smak ut av maten som du ellers ville :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...