Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, og nei. Men har en tendens til å overspise. 500 g biff og en bakt potet kunne jeg vel ikke akkurat forvente å klare å holde nede.

 

Edit: aldri spist så mye at jeg har kastet opp. Så dette var en heller ubehagelig opplevelse, og jeg som hater å spy.

500g biff og en bakt potet er ikke mye mat, regner med at du var for rask med å stappe det i trynet. ;)

Lenke til kommentar

 

Nei, og nei. Men har en tendens til å overspise. 500 g biff og en bakt potet kunne jeg vel ikke akkurat forvente å klare å holde nede.

 

Edit: aldri spist så mye at jeg har kastet opp. Så dette var en heller ubehagelig opplevelse, og jeg som hater å spy.

500g biff og en bakt potet er ikke mye mat, regner med at du var for rask med å stappe det i trynet. ;)

For meg er det mye mat. Brukte normal tid på å spise det opp.

Lenke til kommentar

Anbefaler virkelig the vvitch!

Er  the vvitch! på netflix. :) 

 

 

 

 

Du som liker fotball, hva synes du om di 3 fotball kampene på tv i dag

referee-smiley-emoticon.gifhead-ball-bouncing-smiley-emoticon.gif

Med tanke på at jeg har vært fyllesyk så halvsov jeg meg igjennom de to første. England - Russland var grei da, morsomt at Russland utliknet på slutten. Huhei!

 

Den Pm om ingefær var til din fyllesyke da

 

Apropos mat: gikk for lakrisbåter til lørdagsgodt i dag. I sammenheng med at jeg ble 28 i dag. Livet glir over i pensjonisttilværelsen. Ebber ut. Snart slutt. Snart kamferdrops.

Grattis :)

Lenke til kommentar

Fun facts angående Act of Valor, alle SEAL'ene i filmen er navy seals i tjeneste da filmen ble filmet, filming tok to år pga. de ble avbrutt to ganger av kontingenter.

 

Det ble brukt hovedsakelig skarp ammunisjon i filmen

Soldatene fikk beskjed av film-crewet om å gjøre håndsignaler og ild-håndgrep saktere fordi at de som ser filmen skal kunne legge merke til de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...