Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Snille bussjåføren vil ikke at vi skal fryse så han har satt ovnene på maks. <3

 

Husker en Top Gear episode der Clarkson og Hammond plomberte varmeanlegget i bilen til May på max, og gnidde masse gammelost nedi radiatoren, mens han var på do på en bensinstasjon.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur jeg skal begynne å kjøpe mobil-ladere i bulk. Er på nummer 6 eller 7 hittil i år. Er også på mitt tredje adapter. Nå nettopp røk laderen og adapteret med få timers mellomrom.

 

Blir oppgitt og forbanna. Sitter uten mobil på de verst tenkelige tidspunkt om igjen, og om igjen. Kaster hele telefonen på sjøen snart.

 

Jeg har bare hatt smartphone i rundt ett år nå, og må si jeg savner det at mobilen holder 3-4 uker mellom hver lading. Da jeg fikk min første smartphone kunne jeg nesten ikke forstå hvordan folk kunne leve med så lite batteritid. ETT DØGN?!!! LATTERLIG!!! Men nå har jeg blitt vandt til smartphone, og det blir vanskelig å gå tilbake.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Nei, 2 eller 3 pærer på ett år.

 

Laderne ryker som oftest pga synlig feil. Kvaliteten er så dårlig som du får det.

 

Jeg får vell bite i det sure eplet og investere i en original-lader. Men de koster jo 400-500 kroner ... Selve telefonen kostet 1000 kroner ...

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Som oftest mister jeg magneten i laderen. Hadde jeg bare lagt merke til at den var løs, så kunne jeg limt den fast.

 

Denne gangen løsnet den i andre enden, mot USB-utgangen. Trur jeg kan fikse den selv. Er vell bare noen ledninger som har løsnet. Føles slik.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Trur jeg skal begynne å kjøpe mobil-ladere i bulk. Er på nummer 6 eller 7 hittil i år. Er også på mitt tredje adapter. Nå nettopp røk laderen og adapteret med få timers mellomrom.

 

Blir oppgitt og forbanna. Sitter uten mobil på de verst tenkelige tidspunkt om igjen, og om igjen. Kaster hele telefonen på sjøen snart.

 

Jeg har bare hatt smartphone i rundt ett år nå, og må si jeg savner det at mobilen holder 3-4 uker mellom hver lading. Da jeg fikk min første smartphone kunne jeg nesten ikke forstå hvordan folk kunne leve med så lite batteritid. ETT DØGN?!!! LATTERLIG!!! Men nå har jeg blitt vandt til smartphone, og det blir vanskelig å gå tilbake.

Hadde jeg orket, så hadde jeg tatt bilde av bokstavelig talt 11 ladere til telefoner på en outlet.

 

Hadde ingen annen plass å putte de på, så jeg plugget alle inn på en powerstrip, og hang det på veggen.

 

Jeg bruker alltid en nokia 130 ds, med 36 dagers standby som hovedtlf med et reservebatteri ;)

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Connery : Talk a gander at what's under *my* kilt , Trebek !

 

Trebek : For the love of God.....put that thing away !

 

Connery : Don't act like you haven't seen one before , ya fairy !

 

:p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...