Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hva er det med dere to egentlig? Kan dere ikke ta dramaet et annet sted?

Drama har jo vært DNFK/SO#-mat i alle år. Har jo bare blitt betydelig slappere de siste årene :fun:

 

Snart helg. Whoop whoop. Skal fortsette å legge laminat, og begynne å montere Ikea-kjøkken.

Stas da :p Hvilket kjøkken/fronter skal dere ha? Kjøpte nytt rekkehus i stedet for å begynne å pusse opp. Kjenner jeg er en smule glad for det. Blir sliten bare av å tenke på oppussing..

Ikea med litt matt heltre benkeplate, og grå fronter:

 

bodbyn-d-r-gra__0250174_PE388871_S4.JPG

 

Har gått på smellen med svart kjøkkenbenk i plaststøp, og høyglans fronter tidligere. For en forferdelig jobb å skulle holde det pent :p

 

------------

 

Sikkert deilig å kjøpe nytt, men var ikke helt ett alternativ for oss nå. Men en gang om en del år blir det nytt hus bygget på bestilling. Inntil da får vi bare fortsette å øse penger inn i oppussing på eneboligen vi har. Brukt 620k hittil på oppussing, og nå begynner kassa å bli relativt skrapa...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva er det med dere to egentlig? Kan dere ikke ta dramaet et annet sted?

Drama har jo vært DNFK/SO#-mat i alle år. Har jo bare blitt betydelig slappere de siste årene :fun:

 

Snart helg. Whoop whoop. Skal fortsette å legge laminat, og begynne å montere Ikea-kjøkken.

Stas da :p Hvilket kjøkken/fronter skal dere ha? Kjøpte nytt rekkehus i stedet for å begynne å pusse opp. Kjenner jeg er en smule glad for det. Blir sliten bare av å tenke på oppussing..
Ikea med litt matt heltre benkeplate, og grå fronter:

 

bodbyn-d-r-gra__0250174_PE388871_S4.JPG

 

Har gått på smellen med svart kjøkkenbenk i plaststøp, og høyglans fronter tidligere. For en forferdelig jobb å skulle holde det pent :p

 

------------

 

Sikkert deilig å kjøpe nytt, men var ikke helt ett alternativ for oss nå. Men en gang om en del år blir det nytt hus bygget på bestilling. Inntil da får vi bare fortsette å øse penger inn i oppussing på eneboligen vi har. Brukt 620k hittil på oppussing, og nå begynner kassa å bli relativt skrapa...

Blir grått kjøkken hos oss også, faktisk. Uten profil da. Kjøpte huset for sent til å velge fronter selv, men tror det blir bra med en en liten forandring. Eik ganske lysoljet benkeplate. Fin laminat dere holder på å legge, forresten :)
Lenke til kommentar

Satt opp hele desktoppen min bare for å finne ut at SSD med OS ligger igjen i Norge. Den var skrudd fast til bakplaten til hovedkortet, så jeg la ikke merke til den da jeg skrudde alt i fra hverandre.

 

Nå kjører jeg Ubuntu gjennom en USB flash drive. Skal hjem til jul så dette er bare midlertidig, til jeg henter min elskede SSD. Har 3 digre HDD-disker, men kan ikke partisjonere bort plass der til et midlertidig OS. Orker ikke det så nærme jul.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Åååååh! Gratulerer! Hvordan går det med dere?

Jeg har altfor lenge igjen :( Termin 13. des.

Det går veldig bra! Hu er veldig snill og god  :wee: Ligner på faren med all den snorkinga.

 

Ååh, den siste tiden er den verste. Man går jo bare og venter. Får håpe du ikke føder to uker etter termin da. Man er liksom klar når termindatoen kommer. Jeg syntes det var verst når folk ringte og maste egentlig. Du har jo ikke så lenge igjen.. Bare litt :p

Lenke til kommentar

 

 

Åååååh! Gratulerer! Hvordan går det med dere?

Jeg har altfor lenge igjen :( Termin 13. des.

Det går veldig bra! Hu er veldig snill og god :wee: Ligner på faren med all den snorkinga.

 

Ååh, den siste tiden er den verste. Man går jo bare og venter. Får håpe du ikke føder to uker etter termin da. Man er liksom klar når termindatoen kommer. Jeg syntes det var verst når folk ringte og maste egentlig. Du har jo ikke så lenge igjen.. Bare litt :p

Tro meg, jeg har nedtelling til uke 37. Hver dag etter det kommer til å være forferdelig å ha meg i hus :p

Lenke til kommentar

Woo! Grats til dere. :D

Tusen takk!! :)

 

Tro meg, jeg har nedtelling til uke 37. Hver dag etter det kommer til å være forferdelig å ha meg i hus :p

Hehehehe, kjenner meg igjen. Jeg fødte ikke før 41+0 og var så lei på slutten. Tror ikke jeg var så morsom å bo sammen med etter termindatoen egentlig. Jeg gjorde ikke noe annet enn å ha vondt, sove og spise :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...