Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å bevise at jeg ikke er voksen så må jeg bare si at jeg drikker i dag fordi jeg virkelig følte at jeg trengte å bli full.

Jeg kan faktisk ikke se for meg et liv der jeg aldri skulle hatt noen form for rus noen sinne igjen.

Jeg trenger en fyll eller en blås en gang i blant. Jeg tror jeg hadde klikka ellers.

Lenke til kommentar

 

Jelly?

Overhodet ikke. Har du Opeth-vinglass og Opeth 25 year anniversay tour-plakaten på lerret? Eller Opeth-plekter? Eller Opeth-trommestikker? Eller Opeth VIP-pass fra Royal Theater Drury street?

Heh, touché. Plekter, pass og trommestikker har jeg null interesse av, men lerret er kult. Vinglassa óg. Så på de for en stund siden, men droppa det. Har boka på vei i posten etterhvert. Den vanlige utgaven, ikke den Åkerfeldt har puttet pungen sin på og tar $195915 for.

Lenke til kommentar

Heh, touché. Plekter, pass og trommestikker har jeg null interesse av, men lerret er kult. Vinglassa óg. Så på de for en stund siden, men droppa det. Har boka på vei i posten etterhvert. Den vanlige utgaven, ikke den Åkerfeldt har puttet pungen sin på og tar $195915 for.

Jeg, og du, er hvertfall ikke så fanatisk som en jeg kjenner som er über-Nirvana fan. Han har betalt ørtentusenogettellerannet for mastertapen av en eller annen obskur singel de gav ut. Og har sju forskjellige utgaver av singlene deres osv. osv. :p Endret av L4r5
Lenke til kommentar

 

Det tror jeg lite på. Ser det som 1/100-dels sjanse for at du snakker sannhet nå. Bevis nå at du ikke er kjeltring!

 

Her har du et gammelt bilde av meg og Mikael.

 

1467460_10152098906826000_496474203_n.jp

 

Altzå.. Feil Mikael.

 

 

Heh, touché. Plekter, pass og trommestikker har jeg null interesse av, men lerret er kult. Vinglassa óg. Så på de for en stund siden, men droppa det. Har boka på vei i posten etterhvert. Den vanlige utgaven, ikke den Åkerfeldt har puttet pungen sin på og tar $195915 for.

Jeg, og du, er hvertfall ikke så fanatisk som en jeg kjenner som er über-Nirvana fan. Han har betal ørtentusenogettellerannet for mastertapen av en eller annen obskur singel de gav ut. Og har sju forskjellige utgaver av singlene deres osv. osv. :pq

 

Hehe, har heldigvis beina godt plantet på bakken. Ihvertfall ett bein på bakken, og det andre litt rundt omkring. Har en haug med obskure Depeche Mode-plater og singler, og gikk akuratt på en liten Dj Detweiler 7"-smell til 350,-. 350 kroner for å høre en mann spille falsk blokkfløyte til Miley Cyrus og Vangelis. 350 kroner som kunne (hypotetisk ihvertfall) gått til å gjøre verden til ett bedre sted, gi ett barn 55 års skolegang, eller nok mat til ni nesehorn i en uke.

 

Jaja. Blokkfløyte er morsommere.

Lenke til kommentar

Hehe, har heldigvis beina godt plantet på bakken. Ihvertfall ett bein på bakken, og det andre litt rundt omkring. Har en haug med obskure Depeche Mode-plater og singler, og gikk akuratt på en liten Dj Detweiler 7"-smell til 350,-. 350 kroner for å høre en mann spille falsk blokkfløyte til Miley Cyrus og Vangelis. 350 kroner som kunne (hypotetisk ihvertfall) gått til å gjøre verden til ett bedre sted, gi ett barn 55 års skolegang, eller nok mat til ni nesehorn i en uke.

That reminds me... Jeg opplevde faktisk å bli mobba på ungdomskolen fordi jeg likte Depeche Mode.

De var antagelig for gamle til å være kule og ikke gamle nok til å være klassikere.

 

Eller... Veitttafaen. Mulig det bare var fordi jeg ikke kjøpte inn på standarden som alle andre likte der og da. Og er man anderledes så må man slås ned.

 

 

Edit: Jeg skulle ønske jeg kunne gå tilbake til ungdomskolen med den erfaringen og selvtilliten jeg har nå.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...