Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaga akkurat at en av de b-filmene jeg digga når  de kom var basert på en av favoritt-forfatterene mine.

"Screamers" a la 1996 var basert på en novelle av Phillip K. Dick. Virkelig verd en kikk. Men Hollywood hopp glatt over den.

 

Hva er din skjulte perle?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

jege r full og det plager megat jeg ikke aner når jeg kom hjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! husker faktisk ikke at jeg kom hjem borsett fr ajeg sa klart og tydlig i bilen at nei jeg vil ikke hjem fr jeg er så edru 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Neida ødelegger me ikke

Får faktisk ikke sove og jeg sov ikke sist nTt heller :S Jeg kan ikke huske å ha kommet hjem, men jeg våknet iallefall rundt kl 3-4 så jeg har tydeligcis sovet litt??? Er så forvirret begynner å lure på om noen har bært meg inn i senga elns

Lenke til kommentar

 

Er det noen andre som har hatt problemer med youtube i det siste?

 

Ja faktisk. Sporadisk lydnivå. Halvveis ut i en video droppes/økes lyden med kanskje 50%. Bruker Chrome. 

 

Chrome har nettopp droppet flash, så da har du kanskje fått HTML5-spilleren, og den har gitt deg det problemet. Jeg bruker vanligvis flash-spilleren, men har ikke sett det problemet med HTML5-spilleren. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...