Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min bestefar kalte meg "rysspilt". Han har sluttet med det nå da.

 

 

 

Jeg også.

Mitt navn er nemlig Lars.

Hadde du også en irriterende bestemor som insisterte på å kalle deg Lasse-liten? Det hadde jeg. NAVNET MITT ER IKKE LASSE FFS! Gud, så irriterende det var.

 


Nei, men det var en annen fyr i klassen min som også het Lars.

Dama mi gikk i klasssen, så hver gang vi var sammen og hun skrek: "LARS, LARS"...så visste jeg ikke om hun mente meg eller han.

Helt jævlig.

 

 

Du kunne heller ikke utelukke at hun glemte seg og egentlig ropte navnet hans under intime stunder. Kjipt ass.

Lenke til kommentar

Ser på britisk dokumentar om roboter. Er et innslag om selvkjørende biler og programlederen intervjuer en britisk langtransportsjåfør som selvsagt mener han kan bremse fortere enn en datamaskin. Fyren har senga I bilen full av usikrede dingser, blant annet en koffertlignende sak, men argumenterer med at usikret last etter innbrudd vil være et stort problem for AI.

 

?

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=5a8OChnGVOk

Jeg har en ny favorittsang.

Jeg drømte nettopp at du skrev her i tråden at dama di var gravid og du skulle bli pappa igjen, husker ikke nøyaktig hva du skrev. Også var jeg på vei til å skrive: '' Seriøst, enda en på forumet som skal ha unge nå? Gratulerer!! ''

Eller noe i den duren. Fordi tydeligvis I drømmen var det flere herifra som skulle få barn :p

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Jo, de gjør det. Jeg er til intervju på Bureau of immigration én gang i året for å forsvare min stilling, og forklare hvorfor ikke en lokal person kan gjøre det jeg gjør.

 

Da sier du bare "Norway very poor, very poor. Norway big big oil company no money to pay workers. Only pay Philipino money."?

Lenke til kommentar

https://www.vg.no/sport/fotball/i/yvnJGJ/russland-vil-bruke-sirkusbjoern-under-fotball-vm-organisasjon-for-dyrevern-raser

 

Tim husker jeg godt , vi brukte å opptre sammen i Russland i mange år men så en dag kom Putin til sirkuset og da rømte jeg over grensa til Norge , brum brum brum :p

Er ikke så lenge siden elefanter ble forbudt å bruke i sirkus i norge. Vi er ikke noe bedre i det hele tatt. 

Lenke til kommentar

Blir spennende og se om denne kontoen blir stengt, aldersgrensen for instalgram er vel 13 år?

https://www.vg.no/rampelys/i/4dgl5a/khloe-kardashians-fem-dager-gamle-baby-true-thomson-fikk-sin-egen-instagram

 

Ærlig talt, hvor frekt er det ikke å lage brukerkontoer for barnet ditt.

Hva om du hadde vokst opp og din facebook/mail/insta osv allerede var registrert av dine foreldre...

Jeg reagerte på saken selv. Unger har tydeligvis ikke rett på privatliv.
Lenke til kommentar

Når det er sagt er ikke dette en vanlig familie heller. Kardashians har jo titalls millioner av fans og et helt pressekorps som følger etter dem overalt og tar bilder de legger ut på egne magasiner og kontoer. 

 

Så at de vil "ta grep" og poste bilder av ungen på en egen konto er ikke uforståelig. Da får hvertfall følgerne skikkelige bilder ikke bare paparazzi-rølp mens Chloe er på vei ut av butikken med ungen på armen.

 

"Det må de bare tåle når livet deres er en reality på tv", jepp, og det gjør de absolutt, med å ta eierskap til skikkelige bilder av ungen.

 

Nå som en av dem har fått unge er sikkert hele kvartalet full av paparazzier som prøver å få "scoops".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare legge ut bilde av ungen på sin egen Instagram konto?

Blir litt som når folk lager egen Facebook konto for hunden sin, det blir for dumt.

 

 

Når det er sagt, jeg skjønner så klart "hvorfor", grunnen er jo at det ligger mer penger i flere kontoer. (selv om det er snakk om brukerkontoer og ikke bankkontoer)

Endret av Evelen!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til alle mine tilhengere:

 

Har kommet meg på bedringens vei og må begynne å arbeide litt for å ta igjen det tapte.

 

Kommer også til å få svært mye å gjøre i tiden fremover ut ifra det jeg forstår.

 

Vil takke alle som kommer og hilser på gaten. Vil også sende en hilsen til alle som kommer med sine barn for at de skal møte en framtidig president! Det varmer mitt hjerte.

 

Og jeg lover å fortsette å kjempe for dere med mitt nå fornyete kraft!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...