Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs om de mener hockeysveis-perioden eller "kjekk gammel mann med småkrøllete tykt kort hår"-perioden, eller nesten-skallet men fortsatt langt bak-perioden.

 

I verste fall sammenligner de deg med en kjent amerikaner for å suge litt ekstra godvilje og tips ut av deg.

Noe som minner meg om south park episoden om Chinpokomon, en parodi på Pokemon-galskapen. 

Der fikk japanerene amerikanere til å gjøre absolutt hva de ville bare ved å si "but you american such a large penis, we japanese smaaaall penis".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å finne noen alternativer som bare tar opp det som er på skjermen som en videosnutt hvertfall uten å knote med on-screen knapper. Så jeg fant et annet alternativ, en app som heter Vysor, som rett og slett sender alt du gjør på telefonen til et vindu på PC'n i realtid. Det som er enda kjekkere er at man kan også styre telefonen med mus og tastatur fra PC-delen. Så jeg kan sitte og chatte på snap på PC'n f.eks, alle apps man åpner kan styres fra PC også da. Blir som å bruke mobilen med mus og tastatur egentlig.

 

Får jeg en videosnutt i snap jeg har lyst å ta vare på trykker jeg bare record-knappen på PC-siden så tas alt opp. Den kan også ta screenshots og lagre som JPG fil på PC. 

 

Jeg syns det var den greieste løsningen hvertfall.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk, men jeg mente app for å bare ta opp lyd.

Virker som en god app denne vysor anyways så skal prøve den. 

Også en annen ting; jeg bruker nå PC remote server for å bruke mobilen til å kontrollere pcen, er det noe annet program som funker bedre? Er ganske fornøyd, spesielt siden den fortsatt er i beta, men den sliter med å feks funke hvis du har skjermsparer på, som er utrolig irriterende. 

Du er søt og snill Bytex, takk :)

Lenke til kommentar

Ja vysor vil ikke ta opp lyd ser det ut for. Har brukt den en del for å lagre snap videoer og generellt bare bruke PC til å styre mobilen med. Fant en app for ipaden som heter Lonelyscreen, den funker over wifi-nettet ditt, og gjør mye det samme, sender alt som skjer til et vindu på PC via "airplay mirroring" funksjonen i IOS. Det starter man også på PC'n, det er ingenting på IOS-siden, bare slår på airplay mirroring og velger "lonelyscreen" som server på enheten.

 

Den tar også opp lyd fra ipaden, så det funka bedre til snap vids, og har bare en record-knapp og ikke mye annet egentlig. Så det funker vel likt med en iphone vil jeg tror, jeg har Android-mobil så får ikke testet med den.

 

Men lonelyscreen har ingen to-veis kommunikasjon som Vysor har.

Jeg har også brukt en løsning som heter Airdroid, som setter opp en "nettside" med masse funksjoner til å styre mobilen fra den, så jeg kan sende MP3 filer og slikt via en vanlig filbehandler, se og slette bilder, sjekke og skrive meldinger, og alt mulig sånt fra PC. Det er en veldig komplett pakke de har laget og ikke betagreier. Du kan sjekke ut det også.

 

Airdroid ser slik ut når det er kobla mot telefonen, man logger inn via nettleser, jeg åpna filbehandling også. Og kan sånn sett styre mobilen fra hvor som helst så lenge den er på nett.

 

post-11520-0-81661400-1524479242_thumb.jpg

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Har du bodd under en stein?

Folk flest vet nok ikke hvem fyren er bortsett fra fjortisser og de som er spes musikkinteresserte

 

_----------------

 

Det var en skatteoppkrever i Tyskland som brukte en dobermann som beskyttelse slik at han ikke skulle bli ranet , slik doberman ble til

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...