Skurupu Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har det på samme måte med narkotika. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er sånn med sex. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Noen som har sett eller hørt fra Therawyn i det siste? Ikke sett henne i forumet i det siste og begynner å bli litt bekymret.. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Hun logger på battle.net med (u)jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Men hvorfor la være å sminke seg når man kan se så mye bedre ut uten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg mente med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Ler forresten av avokadovitsen til bytex Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Fordi det er chill å sparer tid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Ja men hva om man synes det er gøy Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Bare smink i vei. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Ingenting galt med sminke, bare man vet hvordan man bruker det. Mange gjør det feil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 My god! Civilization V is a drug! Det var ikke meninga å bli sittende så lenge oppe i natt. Måtte bare ta én turn til. Og én til. Og én til. Jeg vet. Jeg har det på samme måte, samt med CKII og EUIV. Og slektsforskning. Plutselig har det gått 12 timer, og man har funnet syvmenningen til tipptipptippoldefars kones søskenbarns uekte datters eksmann. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Ja men hva om man synes det er gøyDa bruker man det for gøy. Jeg er enig i at det kan være veldig gøy, og man kan forvandle seg selv. Men... Det er deilig uten. Endret 8. oktober 2015 av Freidig Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Alt med måte. Selv syns jeg jenter uten særlig sminke er finest. Noen ser jo helt beisa ut, der skillet mellom hudfargen og oransje går langs haka. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Alt med måte. Selv syns jeg jenter uten særlig sminke er finest. Noen ser jo helt beisa ut, der skillet mellom hudfargen og oransje går langs haka. Det alle sier, men realiteten er en annen tror jeg^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 Det kommer veldig an på. Jeg har selv en lillesøster som hadde tilsynelatende oransje hud en periode, men det hadde hennes daværende kjæreste også. Nå er det mer en beige-aktig farge med sparkelkonsistens hun har i fjeset. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Sånne jenter prøver jeg å holde på god distanse. Verste er at de ser jo ikke like seg selv ut når sminken er på/av (alt ettersom). Endret 8. oktober 2015 av multisync Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) My god! Civilization V is a drug! Det var ikke meninga å bli sittende så lenge oppe i natt. Måtte bare ta én turn til. Og én til. Og én til. Endret 8. oktober 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 Alt med måte. Selv syns jeg jenter uten særlig sminke er finest. Noen ser jo helt beisa ut, der skillet mellom hudfargen og oransje går langs haka. Det alle sier, men realiteten er en annen tror jeg^^ Det er det som skiller de som er flinke til å sminke seg og de som ikke er like flinke. Er man flink så ser man usminket ut, selv med et "tonn" av sminke på seg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2015 My god! Civilization V is a drug! Det var ikke meninga å bli sittende så lenge oppe i natt. Måtte bare ta én turn til. Og én til. Og én til. Jeg vet. Jeg har det på samme måte, samt med CKII og EUIV. Og slektsforskning. Plutselig har det gått 12 timer, og man har funnet syvmenningen til tipptipptippoldefars kones søskenbarns uekte datters eksmann. Apropo slekt. Fikk vite av min bestemor her om dagen at jeg er delvis svensk. Min tipp-tippoldefar var svensk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå