Gå til innhold

Damene får endelig bli med i FIFA 16


Anbefalte innlegg

De fleste fotballinteresserte og spillinteresserte jenter jeg kjenner bryr seg ikke noe om damefotball. Det virker som om EA er mer opptatt av å oppfylle feministiske satt kvoter bare for å blidgjøre disse små social justice warrior miljøene.

Det er ikke mange som bryr seg om små land heller. Hva med et eget FIFA 16 - Tippeligaen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At labradorer og små barn syns det er gøy å løpe etter en ball er greit, hvorfor det er sett på som bra at voksne mennesker gjør det vet ikke ikke. Labradorer får i hvertfall tennisballene i munnen.

 

Og hvorfor det er gøy å late som man løper etter en ball med en tv vet jeg heller ikke.

 

Men det er bra damer gjør dette også, ellers ville vel ekstrem feministene ha rett i at menn er dummere enn kvinner, men siden damene også liker labrador underholdning er vi vel like stilte der også. (Eller dere da, jeg er jo overlegen siden jeg er en av de få som er mer intelligente enn en labrador. )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kanskje de skal ta med lag med psykisk utviklingshemmede også, der du kan spille fotballspillere med downs syndrom og tung autisme, eller hva med et dverglag eller lag med homofile, selv om få vil ha det, bare får å være "inkluderende".

 

Hvorfor mener du at homofile skal spille på egne lag? Har du tenkt over at flere av de mannlige spillerne er homofile allerede, men ikke tør å være åpne om dette på grunn av hets? Hvem er det som spyr ut fordommer her?

 

Poenget mitt er du bruker mye tid på å gremme deg over noe som du slipper å forholde deg til. Det er EA som bruker tid på dette, og du kan bare la være å velge dette i menyen i FIFA16. Det er så enkelt å unngå.

 

Det funnes allerede homolag i fotballnorge. Hvorfor du absolutt mener at de ikke skal få lov å ha et eget lag uten å måtte blandes inn i andre lag skjønner jeg ikke. Kan ikke damefotball og homofotball få være i fred uten at man skal være så fordømt politisk korrekt og tvinge dem til å assimileres? La homsene og kvinnfolka ha sine fotballag så kan vi menn ha vår.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

At labradorer og små barn syns det er gøy å løpe etter en ball er greit, hvorfor det er sett på som bra at voksne mennesker gjør det vet ikke ikke. Labradorer får i hvertfall tennisballene i munnen.

 

Og hvorfor det er gøy å late som man løper etter en ball med en tv vet jeg heller ikke.

 

Men det er bra damer gjør dette også, ellers ville vel ekstrem feministene ha rett i at menn er dummere enn kvinner, men siden damene også liker labrador underholdning er vi vel like stilte der også. (Eller dere da, jeg er jo overlegen siden jeg er en av de få som er mer intelligente enn en labrador. )

Christ. Er det mulig. Er som å høre min bestemor, det der. "22 svette mannfolk som løper etter en ball og får millioner for det!". Ja, da får man stoppe med all idrett, da. Friidrett, hva er det, liksom? Folk som bare løper, og har ikke en ball en gang? De bare løper hundre meter så er de ferdige? Hunder løper fortere, og de løper stort sett for å få tak i noe.

 

Volleyball, hva faen? To folk på hver sin side av nettet som sloss om å ikke ha ballen på sin side!

 

ALL sport høres tragisk ut når man snakker om det på den måten.

 

Og til alle de som er negative til dette; hva er problemet? Er snakk om tolv landslag, rundt 250 spillere? I FIFA 15 er det over 16000 spillere, uten damer. Get a grip, det her er ikke noe annet enn positivt, og om man ikke synes det er positivt, så er det i alle fall "care", for det spiller ingen verdens rolle. Vil du ikke spille med dem, nei, da slipper du. Du slipper også å spille singles eller seasons på FUT og møte damer.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

At labradorer og små barn syns det er gøy å løpe etter en ball er greit, hvorfor det er sett på som bra at voksne mennesker gjør det vet ikke ikke. Labradorer får i hvertfall tennisballene i munnen.

 

Og hvorfor det er gøy å late som man løper etter en ball med en tv vet jeg heller ikke.

 

Men det er bra damer gjør dette også, ellers ville vel ekstrem feministene ha rett i at menn er dummere enn kvinner, men siden damene også liker labrador underholdning er vi vel like stilte der også. (Eller dere da, jeg er jo overlegen siden jeg er en av de få som er mer intelligente enn en labrador. )

Dette må være det mest uintelligente våset jeg har sett på en god stund. Gratulerer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...