Gå til innhold

Hvor dumme trur MAX at menn egentlig er ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

husk en stor del av den norske befolkningen har lav utdannelse og for dem er det ikke så enkelt å se at de falske realityseriene ikke er ekte. Samtidig får de god påfyll med en rekke kvasivitenskap og "monsters of the deep" og slikt på andre søppelkanaler som discovery channel og history channel. 

 

unntak "wheeler dealers", bra program. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er mulig å ta et avbrekk fra den virkelige verden og bare slå seg til ro med et sinnsykt overdrevent reality program, du trenger ikke å være en lavt utdannet idiot for å underholdes av dette. Poenget er å få et avbrekk av en ellers normal og ikke grensesprengende dag, underholdningen på max kan til tider være veldig grensesprengende, med andre ord underholdende. 

 

Hvilke programmer er det som ikke er staget nå til dags uansett, spiller det virkelig noen rolle? Jeg vil heller ha en god staget reality serie enn en møkk kjedelig en.

 

Og til deg henrik, slutt å ha en nedlatende tone til folk som ikke har taklet 15 år med pugging, mennesker er forskjellig og starter med vidt forskjellige utgangspunkt.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Alle seriene som er nevnt i denne tråden er faket... 

 

Både Hardcore Pawn, Pawn Stars, Storage Wars og Container Wars er fake. Samme med Ice Road truckers og generelt alle andre slike show. 

 

De du ser som ansatte i Pawn Stars har ikke en gang lov til å stå bak disken lenger. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er jo litt av poenget med TV generelt; underholdning, ikke noe som er ekte.. Du bør nok heller se på kanaler som Discovery channel, eller History dersom du vil ha noe som er litt mer realistisk.. 

Lenke til kommentar

90% på TV er "staged". Så på Money Meltdown. Det går ut på å skaffe verdifulle metaller. Var en fyr som kjøpte et gammelt Tektronix Oscilloskop.(de som har peiling vet at dette er vert ca 400KR) Han betalte 300USD for dette, etter han hadde kjøpt dette. Så demonterte han utstyret få å få de"verdifulle" metallene som var på kretskortet.

 

Når han smeltet dette sammen så fikk han en god klump platinum. Som ble verdsatt til et par tusen dollar. 

 

Da skrudde jeg av TVen å gikk meg en tur, jeg klarte ikke mer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette er vel sikkert billige programmer å kjøpe inn slik at de får fyllt opp sendeflaten. Skal vi dømme utfra antall sesonger disse programmene har hatt er det tydeligvis ganske mange "dumme" menn der ute som ser på.

 

Selv klarer jeg ikke å se på pantelånerne i detroit. Det er for mye tragedie.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Det gjer meg ikkje så mykje at MAX sender slike programmer, eg er heilt enig i at mange av disse programma er litt 'over the top' men det gjer meg eigentleg ikkje så mykje at MAX sender slikt på dagtid.

 

Det som eg synest er langt verre er dei som lagar / får laga disse programma.

Discovery burde gå tilbake til tida då dei sendte dokumentarar og populærvitenskap, og History channel burde gå tilbake til å sende dokumentarar om ting som faktisk har skjedd, ikkje liksomhistorier marsboere som angreip jorda i 1914, eller pyramider som kanskje har vært laga av romvesen.

Og MTV burde gå tilbake til å av og til sende musikkvideoar.

 

Det er mildt sagt irriterande at dei gamle og solide grunnpilarane for distribuering av populærvitenskap til massane har gått over til å sende dårlig reality og konspirasjonsteoriar. Det er ikkje bra at folk går rundt og trur at ein berre kan gå ut i skogen og bli rik på gull, eller at den gamle kommoden på loftet er verdt ein million eller at Egypterane og Maya-indianerane kommuniserte med kvarandre gjennom utenomjordisk teknologi.

 

Til og med den ellers dønn seriøse National Geographic Channel begyder å skli ut i den samme fella.

 

Det er greit nok at dei sikkert tjener gode pengar på slike program, men då burde dei ha anstendigheit nok til å bytte navn på kanalen sin slik at sjåerane forstår at dette er rein underholdning og ikkje ekte kunnskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir litt irritert når noe prøver å selge seg inn som "reality" og alt er fake. Jeg likte Pawn Stars i begynnelsen, men det ble fort nedoverbakke. Og noe som irriterer meg der er når de skulle ha noe restaurert, så gikk de til Rick, så ble søppla plutselig verdt en formue. Men våkne sjeler kan ha fått med seg episoden av Pawn Stars der de kjøpte en sliten gammel Cola maskin av en fyr som hadde "arvet den etter mora". Så sendte de den til Rick og fikk den "god som ny" og tjente penger på den. Så fikk Rick seg sitt program, og det viser seg at fyren som hadde "arvet" Cola maskinen er bror til Rick, og de har ca. 100 råtne Cola maskiner stående ute på "gravplassen".

 

Så er det fiksing av biler, klart "The Count" må få sitt eget "reality" show også. Og det er jo åpenbart ekte. Hvem ville vel ikke kjørt inn til siden for å ta en "prat om biler" om man ble "praiet" på veien av en skalla muskelbunt i en hotrod sammen med en Guns'n'Roses reject?

 

Men jeg flirte godt gjennom første sesong av Pawn Stars South eller hva det hette. "People call me Big Daddy", sier sjefen, men ikke en eneste i showet gjør det før i neste sesong, og da virket det ganske påtatt. Så flaut at det nesten må være ekte. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...