Gå til innhold

Hvor dumme trur MAX at menn egentlig er ?


Anbefalte innlegg

Kan noen med hånden på hjerte si at 

 

Inntauerene på south beach 

Pantelånerene i Detroit

 

Er bra underholdning ?

 

 

 

Du blir ikke slått ned HVER eneste gang du skal ta reepo på en bil

Folk kaster seg ikke ut av vinduer for og protestere mot en reepo

 

Og alle kundene i Pantelånerene i detroit er jo enten dritsure,aggresive eller sinnssyke ?

 

MAX har tidligere hatt slike programmer som er helt på trynet, Altså super overdrevent "reality" programmer hvor hver eneste person de møter skal sloss, Skyte noen eller er utrolig rar.

 

Disse programmene går utrolig ofte.

 

Pantelånerene i Las vegas, der kan du hvertfall lære noe selvom de fjaser litt mye til tider. 

 

Irritert xD

Endret av Eriksendrul
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det er helt på trynet. Jeg skjønner jo at det er manus og staget men måten de er på, "Skuespillet" osv er jo ikke i nærheten av realiteten. Hadde de roet det litt ned og kanskje ikke "spilt" så mye så kunne det vært greit. Men at absolutt hver eneste person du kommer over er klin gæren eller fast bestemt på og drepe hele familier fordi han fikk 20 dollar og ikke 30 dollar for klokka så drar dem det laaaaangt over streken. Jeg syntes det er rart at folk klarer og se på det sånn som det blir fremstilt :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånne programmer får en jo nesten til å lure på om mesteparten av USA's befolkning er sinnssyke gærninger eller idioter. Eller begge deler.

 

Folk som "ikke vet bedre" kan jo lett bli ledet til å tro nettopp det.

Endret av Major Kloss
Lenke til kommentar

Sånne programmer får en jo nesten til å lure på om mesteparten av USA's befolkning er sinnssyke gærninger eller idioter.

 

Folk som "ikke vet bedre" kan jo lett bli ledet til å tro nettopp det.

 

Det er helt ekstremt hvor dumme de programmene er, Og ja det finnes noen enkle sjeler som trur at dette ikke er skuespill og manus. Jeg kjenner en av de enkle sjelene xD

Lenke til kommentar

Hadde det vært underholdende å se på en helt dønn realistisk gjengiving av et tauefirma? Du trenger ikke se på om du ikke vil..

 

De sender jo timesvis med folk som kjører lastebil, spenningen i de programmene er jo "Rekker han og komme ut av køen"  "klarer han den svingen med så lang last" 

 

Det hadde blitt i den sjangeren, De kommer nok over en og annen ekte idiot om de hadde lagd ekte reality av Reepo :p 

Lenke til kommentar

Kan noen med hånden på hjerte si at 

 

Inntauerene på south beach 

Pantelånerene i Detroit

 

Er bra underholdning ?

 

 

 

Du blir ikke slått ned HVER eneste gang du skal ta reepo på en bil

Folk kaster seg ikke ut av vinduer for og protestere mot en reepo

 

Og alle kundene i Pantelånerene i detroit er jo enten dritsure,aggresive eller sinnssyke ?

 

MAX har tidligere hatt slike programmer som er helt på trynet, Altså super overdrevent "reality" programmer hvor hver eneste person de møter skal sloss, Skyte noen eller er utrolig rar.

 

 

 Foregår ikke de aller fleste amerikanske "reality-programmer" på denne måten ?

 Det må jo regnes som vanlig underholdning, nesten på lik linje som Hotell Cæsar og lignende. :p

Lenke til kommentar

 

Kan noen med hånden på hjerte si at 

 

Inntauerene på south beach 

Pantelånerene i Detroit

 

Er bra underholdning ?

 

 

 

Du blir ikke slått ned HVER eneste gang du skal ta reepo på en bil

Folk kaster seg ikke ut av vinduer for og protestere mot en reepo

 

Og alle kundene i Pantelånerene i detroit er jo enten dritsure,aggresive eller sinnssyke ?

 

MAX har tidligere hatt slike programmer som er helt på trynet, Altså super overdrevent "reality" programmer hvor hver eneste person de møter skal sloss, Skyte noen eller er utrolig rar.

 

 

 Foregår ikke de aller fleste amerikanske "reality-programmer" på denne måten ?

 Det må jo regnes som vanlig underholdning, nesten på lik linje som Hotell Cæsar og lignende. :p

 

 

Cæsar vil jeg si er verre :p Men folk vet at det er en såpe og ikke noe som prøver og være "reality" :p

Lenke til kommentar

"Inntauerne på South Beach" gir en jo nesten Big Brother-vibber. Masse folk som nesten framstiller seg selv som, tja, temmelig langt ute av vater, for å si det mildt :p

Trur ikke de som er med i den serien kommer opp og fram i hollywood ved og ha den serien der på CV`n nei.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Har sett en del på det Detroit programmet, helt greit å ha i bakgrunnen mens man lager mat f.eks. Mye syke situasjoner og humor da. Jeg tror dette programmet speiler Detroit som by per i dag, og det er ganske miserabelt.

Spesielt en episode husker jeg godt, Les vurderte å kjøpe en bil og hadde fått den ned til 35 tusen dollar. Plutselig sier han: Vil du slå kron og mynt om 20 eller 40 tusen dollar? Og de gikk inn, slo kron og mynt, og jammen ble det 20 tusen. Det er et ganske modig veddemål spør du meg, da er du dreven.

Lenke til kommentar

Har sett en del på det Detroit programmet, helt greit å ha i bakgrunnen mens man lager mat f.eks. Mye syke situasjoner og humor da. Jeg tror dette programmet speiler Detroit som by per i dag, og det er ganske miserabelt.

Spesielt en episode husker jeg godt, Les vurderte å kjøpe en bil og hadde fått den ned til 35 tusen dollar. Plutselig sier han: Vil du slå kron og mynt om 20 eller 40 tusen dollar? Og de gikk inn, slo kron og mynt, og jammen ble det 20 tusen. Det er et ganske modig veddemål spør du meg, da er du dreven.

 

Hadde det ikke vært manusbasert så hadde en sånt myntkast vært kult. Las vegas Pawn stars, der har de noe mer reele forhandlinger og du kan lære en ting eller 2 om en gjenstand. Detroit pawn stars "NIGGAH GIVE ME MY 50 DOLLAS OR I KILL YOU" xD

Lenke til kommentar

Pawn stars syns jeg er dårlig til å forhandle. Betaler alt for mye og gir seg for fort. Husker han ga 13K USD for en fake bok. Omg dårlig business :D

Ja de har driti på leggen en del ganger men de tar det med på tv. Brodern var innom der når han var i Vegas og de tjener ikke dårlig med penger, Han sto i 45 minutter for og komme inn, det er kø inn der hele dagen :p

Lenke til kommentar

Pawn Stars i Las Vegas er vel noe av det som er mest staget etter hva jeg har hørt. Leste, for lenge siden, en artikkel om at de "leier" gjenstander fra museer og lignende og later som noen skal selge dem.

Ja det kan nok hende men de forteller om ting, tar inn eksperter og man kan lære noe. Forhandlingene er ikke så spennende egentlig :p

 

Men jeg liker skattejegerene, egentlig programmer hvor du lærer litt om ting,våpen osv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...