Gå til innhold

Kamptråd - Hull vs Manchester United

blured

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

xIV22Qv.png4v63g.pnglYFUKiu.png

Premier League
24-05-2015 Kl. 16:00 @ KC Stadium

Vises på: TV 2 Sport Premium / Sky Sports

Siste seriekamp denne sesongen. Litt vemodig, men med handlekraften LVG og Woody viste med Memphis, så ser jeg frem til hva silly season har å by på. Carrick og Shaw er ute, mens DDG og Rooney antakelig er tilbake. Hull kan med seier her redde plassen i PL på bekostning av Newcastle, og vi kan fremdeles (i teorien) kapre tredjeplassen (om Arsenal taper med noen mål). Jeg håper derfor at vi knaller til med et skikkelig offensivt/"twitching-ass" lag, og går inn for en storseier. Evnt. at vi lar unge spillere som McNair, Januzaj, Pereira få prøve seg.

Siste seks kamper:
HC: WLLLWD
MU: LWWLLL

Siste oppgjør på KC Stadium:
26-12-2013 - 2:3
27-12-2009 - 1:3
24-05-2009 - 0:1

Mulig lagoppstilling:

-----------------------Valdes-----------------------

-----Tony---------Smalling----Jones-------Rojo------
------------------------Blind-----------------------
---------Herrera-------------------Fellaini---------
----------Mata---------Rooney--------Young----------

#####

kqSZBoxl.jpg

EIVJm9hl.jpg

#####

CFwTmqsWgAANhyY.png

Endret av blured
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ja det er mulig. Håper spesielt på Januzaj egentlig, hadde vært gøy om han fikk en hel kamp. I tillegg så håper jeg at Di Maria får starte sammen med Herrera, på bekostning av Fellaini.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Håper hull vinner og Newcastle taper.

Skrevet

Uff..jeg er så spent. Så nervøs. Hadde sannsynligvis unngått et "to be or not to be"-scenario hvis vi bare hadde greid å slå Burnley, for det burde vi ha klart. Nå henger PL i en tynn tråd igjen. Vi er et bunnlag/nedre-halvdel-lag i PL, og vil alltid være det. Men jeg mener likevel at vi er et lag som burde være gode nok til å henge med. Så nå i dag håper og krysser jeg fingrene som bare det, og kommer sannsynligvis til å grine uansett utfall.

“We have a saying in Ireland that pressure is for tyres. This is a game of football and we have to look forward to it. We know we need to win it and we know we’re more than capable of doing that." - David Meyler

http://mobile.hullcitytigers.com/news/article/meyler-well-rise-to-the-occasion-2468012.aspx

Håper hull vinner og Newcastle taper.

:love:
Skrevet

Jeg gir meg egentlig litt faen i dag. Hull må gjerne vinne sånn at de holder seg i PL, men jeg klager ikke hvis vi vinner heller. Jeg har tatt ferie fra Manchester United etter en berg- og dalbane av en sesong. Gleden har vært stor og skuffelsen likeså. Vi må gjerne vinne og vi må gjerne tape, jeg bryr meg faktisk ikke. Håper på en underholdende kamp. 

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre om Hull og Bruce, de har hatt 37 kamper å redde seg selv på. Forventer en knallavslutning på sesongen. 0-5.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Herlig at vi starter med Di Maria - Herrera! Ellers så er vel alt som forventet, DDG har f.eks gjort sin siste kamp... Edit: Og vi vinner selvfølgelig 0-5, samtidig som Arsenal taper 0-2. Dermed får vi like mange poeng, og helt identisk målforskjell med Arsenal.

Endret av blured
Skrevet (endret)

Edit: Og vi vinner selvfølgelig 0-5, samtidig som Arsenal taper 0-2. Dermed får vi like mange poeng, og helt identisk målforskjell med Arsenal.

Da går vel dere over pga flere mål scoret?

Edit: Nei, det blir likt det også ja. Òg mål i mot faktisk. Hadde faktisk vært litt gøy, jeg lurer på hva som blir resultatet av tabellen da :p

Endret av Christiαno
Skrevet

Så Thorstvedt mener at DdG kanskje ikke er så skadet, men at han skal bort, så dere vil teste om Valdes er et ok førstevalg neste sesong? :p Haha!

Skrevet

Edit: Og vi vinner selvfølgelig 0-5, samtidig som Arsenal taper 0-2. Dermed får vi like mange poeng, og helt identisk målforskjell med Arsenal.

Da går vel dere over pga flere mål scoret?

Med 5-0 til United og 2-0-tap for Arsenal ender begge lag opp med 67-37..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...