Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

US Store.

Selv med PS4?

 

 

Ja, men dyrere å kjøpe der enn å vente til norsk release og kjøpe i fysisk butikk. $59.99 pluss "gebyr" når du kjøper PSN-kort. Trenger bare en amerikansk konto.

 

Får ikke kjøpt FP så vidt jeg har skjønt, men det betaler jeg aldri for uansett. Har FIFA 15 fra US Store, og kan helt fint spille på norske brukere. Har ikke høyde/vekt i cm/kg, men det er ikke så nøye.

 

 

Jeg kjøper us psn card fra pscodes.no, koster 390kr for $50. Blir ikke spesielt mye dyrere (når elkjøp selger for 400kr på releasedagen blir det litt dyrere selvsagt).

Måten å gjøre det på er å lage en ny profil på ps4 og bare sette land som usa. Kjøp spillet i us store med denne nye brukeren, så kan du spille det med din vanlige norske bruker. Du trenger en amerikansk adresse, men det er bare å skrive Beverly Hills eller noe sånt.

 

Hvis du setter på norsk språk tror jeg det kommer høyde/vekt i cm/kg, men jeg er så vant til at det står 5'11 at jeg faktisk foretrekker det nå.

 

 

Var ikke så ille med 390 kr for $50-kort, men hvordan er det med leveringstiden? Får man koden med en gang? Hvis man får dette med en gang så vurderer jeg nesten å kjøpe på denne måten og få spillet tidligere.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Eg har gjort det, regner med å få spilt i kveld. Står at det låses opp ved midnatt

 

Vetndog ikke om man kan bytte tilbake til norsk å spille, har konsollen på US hele tiden.

Du kan spille det på din norske konto, men får ikke kjøpt FIFA points.

 

*edit* Da ble min kopi av fifa frigjort for plukk. Tror ikke jeg gidder å bry meg med å bestille via amerikansk konto alikevell i år.

 

For de som skal kjøpe via amerikansk konto kan dere også prøve dere på game share:

 

Game_Share.jpg

Endret av mafsa
Lenke til kommentar

Personlig mener jeg at forhåndsbestillinger skal komme før release. Altså 1-2 dager før. Man burde få en "gode" for at man er lojal og kjøper spillet blindt. Om man ikke skal få det før release kan man like så godt gå i butikk og kjøpe det.

 

Da må jo i såfall endringen gjøres fra de som utgir spillene og gi de som forhåndsbestiller "early access". 

 

"Gode" som du skriver om er at du slipper lette på ræva og dra ut å kjøpe spillet, det kommer rett hjem i postkassa og i mange tilfeller er det rimeligere å handle på nett (ikke fifa, but still)

 

Man får jo ikke noe gode for å kjøpe det digitalt rett fra EA blindt hvor "alle" penga går rett til de. hvorfor skulle man få det av å kjøpe av en nettbutikk som knapt har 5-10% fortjeneste på spill? Makes no sense to me.

Lenke til kommentar

Er det noe info noe sted om eyefinity og sånt støttes (i PC-versjonen)?

 

Jeg har lastet ned demoen, og i den klarer jeg å sette opp oppløsning 5760*1080 (3skjerms infinity), men allikevel blir det bare kamp på skjermen i midten.

Jeg har lest at dette var mulig på 13 og 14, men at 15 ikke støtter dette.

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Det handler ikke om at EA bryr seg, men at Komplett tror at EA bryr seg. De har sendt ut i ALLE år slik at de som har forhåndsbestilt får det 2-3 dager før. Nå gjør de ikke det lenger (fordi de venter på godkjennelse fra EA før de sender). Det er helt greit, det var siste gang jeg kjøper fra Komplett, så enkelt er det bare. Kjøper det bare på US Store som mange andre og får det 2-3 dager før på den måten. Easy as Dell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...