Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden


Anbefalte innlegg

 

 

 

På xbox har EA laget til at man "levler" opp profilen sin slik at man kan låse opp diverse ting, som for eksempel "Scout future star", "Financial takeover" og lignende, dersom man har nådd et viss nivå. Er det noen som vet om det finnes lignende dersom man kjøper PC versjonen? Eller er det kun på xbox og playstation?

Er jo ikke noe nytt akkurat.
Fått med deg hva han spør om?
Elsker folk som leser tre linjer før de svarer på et innlegg...

 

lættis, rart at det ikke er lov til å kommentere det han skriver først uten at en skal bli halshugget for det. Står det noen plass at jeg kun har lov til å svare på spørsmålet? Nei, så hvorfor innbiller du deg at jeg ikke leste hele innlegget ?

 

Seriøst, noen er født til å klage..

Endret av SpongeFrog
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

På xbox har EA laget til at man "levler" opp profilen sin slik at man kan låse opp diverse ting, som for eksempel "Scout future star", "Financial takeover" og lignende, dersom man har nådd et viss nivå. Er det noen som vet om det finnes lignende dersom man kjøper PC versjonen? Eller er det kun på xbox og playstation?

Er jo ikke noe nytt akkurat.
Fått med deg hva han spør om?
Elsker folk som leser tre linjer før de svarer på et innlegg...

 

lættis, rart at det ikke er lov til å kommentere det han skriver først uten at en skal bli halshugget for det. Står det noen plass at jeg kun har lov til å svare på spørsmålet? Nei, så hvorfor innbiller du deg at jeg ikke leste hele innlegget ?

 

Seriøst, noen er født til å klage..

 

Nå du quoter noen forventer man konstruktive svar på et spørsmål, ikke smartass kommentarer. Hvis dette er det beste du kan komme med så er det bare trist.

Endret av H.A.M.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Skuffende. Komplett sender ikke ut i dag. De venter visstnok på klarsignal fra EA før de gjør noe. Hadde håpet på å ha spillet i dag ettersom det står "Forventet sendingsdato 2015-09-21", men da får man evt. håpe det kommer i morgen og senest Onsdag. Hadde vært en gedigen nedtur om det kom på Torsdag iallfall.

Lenke til kommentar

Ringte Elkjøp for å avbestille min fra nettbutikken, da de selv reklamerer for 389,- i butikk på torsdag, mens på forhåndsbestilling på nett skulle de ha 549,-, men fyren på telefon sa det var sendt og han ikke fikk kansellert den

 

Håper jeg får det i morgen da ¯\_(ツ)_/¯

Du har jo angrerett uansett. Bare å bruke det spillet du får i posten, og så kjøpe et til 389 på torsdag og sende det tilbake i stedet for det til 549. Vips, så får du (muligens) spillet tidligere og sparer penger.

Lenke til kommentar

Tviler på at man får igjen pengene på et spill hvor forseglingen er brutt.

 

Jeg gjorde som ifjor og kjøpte fra us psstore, ligget ferdig nedlastet i menyen her og teaset meg med nedtelling i en uke. 14 timer igjen nå :p

Ser ikke så mange argumenter mot å kjøpe det sånn egentlig, får det garantert på tirsdag, og selv med dårlig kronekurs ble det ca 480kr

Endret av MythiC8
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

På xbox har EA laget til at man "levler" opp profilen sin slik at man kan låse opp diverse ting, som for eksempel "Scout future star", "Financial takeover" og lignende, dersom man har nådd et viss nivå. Er det noen som vet om det finnes lignende dersom man kjøper PC versjonen? Eller er det kun på xbox og playstation?

Er jo ikke noe nytt akkurat.
Fått med deg hva han spør om?
Elsker folk som leser tre linjer før de svarer på et innlegg...

 

lættis, rart at det ikke er lov til å kommentere det han skriver først uten at en skal bli halshugget for det. Står det noen plass at jeg kun har lov til å svare på spørsmålet? Nei, så hvorfor innbiller du deg at jeg ikke leste hele innlegget ?

 

Seriøst, noen er født til å klage..

 

Nå du quoter noen forventer man konstruktive svar på et spørsmål, ikke smartass kommentarer. Hvis dette er det beste du kan komme med så er det bare trist.

 

Han skriver at det er en ny funksjon, jeg svarer at nei denne har vært lenge.

Hva f*** er problemet her?

 

Så du mener at jeg ikke kan qoute, selv om min post relatert til noe han skriver?

Hjelper lite å fyre seg opp som forums-politi når en ikke er administrator..

 

Er bare så forbanna irriterende at noen må legge seg borti småting.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Han skriver at det er en ny funksjon, jeg svarer at nei denne har vært lenge.

Hva f*** er problemet her?

 

Så du mener at jeg ikke kan qoute, selv om min post relatert til noe han skriver?

Hjelper lite å fyre seg opp som forums-politi når en ikke er administrator..

 

Er bare så forbanna irriterende at noen må legge seg borti småting.

 

 

Bryr meg lite om denne diskusjonen, men for å blande meg litt inn så han sa faktisk ikke at det var en ny funksjon. Og om funksjonen var ny eller gammel er heller ikke relevant. Eneste han spurte var om den var på PC i tillegg, noe som er et helt OK spørsmål med tanke på hvor mye forskjeller det har vært mellom konsoller og PC i FIFA. Du må såklart ikke svare på spørsmålet for å ha noe å si, men svaret ditt akkurat der hjalp ingenting.

 

 

On-topic. Frister med ny FIFA, men etter å ha blitt så irritert de siste årene over drittsekker på andre siden av linja så tror jeg ikke at jeg orker mer. Så lenge de har muligheten til at folk kan pause så mye de vil, og se alle replayene ved mål osv. så blir jeg nok bare irritert av å spille online. Tror jeg må stå over i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...