Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe helt annet å spille 11 man, eller 9 som du sier. De er på deg hele tida, men mot 2-4 kan man snu og vende, og generelt ta det ganske piano.

 

Sånn sett kan statistikken lyve litt, for man vet ikke hvordan man har spilt (antall spillere, divisjon, nivået på de man har spilt med, kanskje man har spilt drop-ins osv). Jeg har egentlig en ganske god statistikk nå etter 23 kamper, med 6.7 average som forsvarsspiller (87 %), men man vet jo ikke at jeg har hatt det veldig lett.

Lenke til kommentar

Tester ut en greie nå. Opprettet en ny bruker igjen ( :laugh:), denne gangen med et engelskspråklig kvinnenavn i PSN. Tenker at det vil ha en viss mental effekt på de jeg spiller mot. Kanskje man blir undervurdert, kanskje de vil bli mer frustrerte underveis osv.

 

Spilt fire seasons-kamper, og vunnet med uvanlig stor margin i disse kampene. Ingen har rq. Normalt vil mange rq etter 3-4 mål imot.

 

Veldig vanskelig å måle dette, men synes det er interessant å se hvordan folk forholder seg til det å spille mot damer.

 

Vil forresten anta at Toulouse er det beste laget i seasons på FIFA 16.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forståeleg. Trur det rett og slett går ut på at du skal sleppe å vente på ny motstandar altfor lenge, så har dei lagt inn moglegheita for å møte frå nære divisjonar.

 

Godt gjort med 2. div! Tykkjer eg i alle fall. Eg er eigentleg berre "god" på Clubs, så eg har nok motstand allereie i 5. div seasons. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tusen takk. Jeg bruker tre communities med 10k medlemmer i hvert. Bare skriver inn posisjon og viser til statistikk. Skjermbilde er en fordel. Etter at jeg oppdaget communities, og så hvor lett det er å finne klubb på den måten, har jeg bare droppet Reddit og EA-forumet.

 

Ja, jeg vet at leaderboards ikke fungerer helt optimalt. Vi er nok ikke verdens nest beste klubb, men det er en bra klubb likevel. Det er en araberklubb, og jeg vet ikke om det er noen andre europeere der, selv om to av dem står med fransk nasjonalitet.

 

En av managerne kontaktet meg og sendte skjermbilde som viser at de er #2 på leaderboards. Da spiller i hvert fall jeg med litt høye skuldre og er redd for å bli kicka, men fått gode tilbakemeldinger og de vil at jeg skal bli værende i klubben etter å ha spilt 5 kamper for dem. Jeg spiller normalt med et wingback-oppsett (5'11 for mer pace og bedre balanse) når jeg er CB, men tok ikke sjansen på at de ikke aksepterer det, så nå spiller jeg med dette CB-oppsettet.

 

Joina klubben til en annen fyr i går, men alle stakk og vi klarte oss dårlig med bare to spillere, så han ble også med til Murderous. Men han driblet for mye og ble kicka. Da skulle han ha meg til å stikke også. Sendte meg haugevis av meldinger hvor han prøvde å få meg til å stikke fra Murderous og heller spille med ham. Veldig optimistisk. Jeg kjenner ham jo ikke og hadde bare spilt noen få kamper med ham.

 

 

 


 

7b3123bee420222dd6cefda0b468d377.png

 

Dette er først Silva og deretter meg. Haha. Men statistikken lyver jo litt, og får meg til å se bedre ut enn det som er tilfelle.

 

95d67ae28ff5f457f43a009ec945d2ac.png

 

3cb9b44b79c81666b6f59872cac664ba.png

 

Han sendte meg flere meldinger enn dette:

 

bb6cb8b9e737a448fcfd6d7cb324b541.png

 

 

 

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...