AndersT2 1212 Report post Posted January 19 (edited) Comma Chameleon skrev (På 17.1.2021 den 13.25): Hvis det er denne du snakker om så blir det fortsatt en god del billigere. Amazon gjør det så enkelt med toll/moms, og ofte rask levering. Vurdert denne? Blir for halve prisen inkludert frakt. https://www.komplett.no/product/894580/datautstyr/skjermer/bord-og-veggfeste/iiglo-skjermfeste-gassarm-gm100 Har den selv på 34" - LG sin 34GK950F, og funker meget bra. Har også fordelen at den kan skrus igjennom bordplaten hvis man ønsker. Edited January 19 by AndersT2 Quote Share this post Link to post
Nimrad 3890 Report post Posted January 27 (edited) For å ta opp diskusjonen med gassarm... Ikke der du skal spare penger(jeg har nå bestilt min 3. arm fordi de andre ikke virka). Jeg har en 49" curved skjerm, veier 11-12 kg uten fot og kjøpte bordfeste som skulle klare opp til 19,1kg. Selve gassarmen klarte det fint, men problemet er pivoteringen. Uansett hvor hardt jeg skrudde til sank den ned. Det er ikke uten grunn at Ergotron selger et eget oppgradert pivoteringsfeste til curved 49". Svir i lommeboka, men nå har jeg skjermfeste for mange år fremover 😛 Edited January 27 by Nimrad Quote Share this post Link to post
Nimrad 3890 Report post Posted January 27 For de av dere som ikke har hørt om Microsoft PowerToys så er det bare å installere med en gang. Er som skapt for ultrawide setup til jobb-bruk og annen bruk med mange vindu. FancyZones er jeg blitt avhengig av nå. 2 Quote Share this post Link to post
OlaHaldor 495 Report post Posted January 28 13 hours ago, Nimrad said: Det er ikke uten grunn at Ergotron selger et eget oppgradert pivoteringsfeste til curved 49". Interessant! Jeg solgte 34” inkludert en Ergotron når jeg skaffet meg 49” Hva heter denne enheten/modellnummer du snakker om? Quote Share this post Link to post
Nimrad 3890 Report post Posted January 28 OlaHaldor skrev (3 minutter siden): Interessant! Jeg solgte 34” inkludert en Ergotron når jeg skaffet meg 49” Hva heter denne enheten/modellnummer du snakker om? Ergotron HX Heavy Duty tilt-pivot. Jeg fant den bl.a. hos Multicom her til lands. 1 Quote Share this post Link to post
Forstopperen 1 Report post Posted February 3 Comma Chameleon skrev (På 17.1.2021 den 13.25): Hvis det er denne du snakker om så blir det fortsatt en god del billigere. Amazon gjør det så enkelt med toll/moms, og ofte rask levering. Funket fjell! Meget happy camper. 1 Quote Share this post Link to post
Tåkefyrste 12481 Report post Posted February 7 Noen som har tips for å få støtte for ultrawide i amazon prime og/eller netflix i Chrome? Har ikke hatt noe hell med extensions så langt. Quote Share this post Link to post
fudun 100 Report post Posted February 8 Tåkefyrste skrev (7 timer siden): Noen som har tips for å få støtte for ultrawide i amazon prime og/eller netflix i Chrome? Har ikke hatt noe hell med extensions så langt. Jeg får ultrawide i windows-appen. Men har ikke fått 4k, som hadde vært perfekt på 1440 ultrawide. Quote Share this post Link to post
HMKongen 50 Report post Posted February 21 Noen som har erfaring med Asus Swift PG35VQ 35 tommer? Elkjøp har den på salg til 15k. Vurderer å slå til, men er jo fortsatt en ganske stiv pris. Spesielt siden «bare» har 1440 piksler i høyden. Ønsker helst 1600. Men samtidig frister det med ordentlig hdr.🤔 Quote Share this post Link to post
Nistelrooy 439 Report post Posted February 23 Jeg har 2 stk. Lenovo G34w-10. Da jeg kom hjem nå har den ene sluttet å vise bilde. Den er helt svart. Dette har skjedd et par ganger tidligere også. Da har jeg dratt ut DP-kabelen og koblet den inn igjen, så har alt blitt som normalt. Nå fungerer ikke det. Noen forslag på hva som kan være galt? Jeg håper det bare er kabelen som er dårlig. Skal prøve med kabelen til den skjermen som fungerer, men det er litt kronglete å bytte på grunn av cable management her... Den skjermen som er svart lyser oransje fra power-knappen, mens den som virker lyser hvitt. Betyr det noe spesielt? Forslag til ny kabel som ikke er for dyr? Må være rundt 2 meter. Kan jo bestille på nett, men vil helst dra å kjøpe den i morgen, så jeg får ting til å fungere igjen med en gang. Quote Share this post Link to post
TheKims 4229 Report post Posted February 26 Samsung 34" Curved gamingskjerm C34G55T3440x1440 VA, 165hz, 1ms*, 2500:1, 1000R, FreeSync, HDMI/DP Noen som har testet denne? Virker som ganske greie specs til den prisen. Prøver å finne reviews på nettet, men ikke funnet noe enda. Quote Share this post Link to post
Sjalottløk 106 Report post Posted February 26 Noen andre her som også har oppjustert størrelsen på pila/musa etter at de gikk over til denne oppløsningen, størrelsen, bredden? Quote Share this post Link to post
ExcaliBuR 1134 Report post Posted February 27 Ja, kjører litt større mus (hø-hø), økt ikonstørrelsen og. Quote Share this post Link to post