Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
41 minutes ago, Theo343 said:

@Nizzen
Hvilken gassarm bruker du? Prøver å finne en som tåler en 38" og kan festes i pulten fremfor å måtte lag hull i veggen.

NorLink SpaceArm Pro S1 opp til 13,6kg.
Bruker iiglo gm100 på 4k skjermen. Den er vel opp til ca 9 kg.

Skjermer er ofte ikkje så tunge uten foten, så kan godt hende iiglo gm100 er nok.

Driver å tester 360hz skjerm på "svettgamer pc'n" og kjenner at jeg skulle hatt 360hz på ultrawide også :D Musa flyr så fryktelig smooth i windows :p

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Betroz said:

Det finnes 2 versjoner.... Du ser på den dårligste :p
https://www.norlink.no/butikk/norlink-spaceco-gassarm-mklemmefeste-6-15-kg-solv-2/

Du pusher også 50, men googler som en som pusher 10 :p

Endret av Nizzen
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Betroz said:

:D

Så 3 ganger så dyr som GM100...right.

Kan fortelle deg at norlink ikkje er verdt pengene i forhold til GM100. Kjøpte GM100 for 499kr eller.no på black friday for noen år siden :D

GM100 funker like bra som Norlink. 
Dermed så anbefaler jeg GM100 om den er sterk nok for en.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
2 hours ago, Megaoctane said:

Vurderer en ultrawide skjerm. Noen anbefalinger? Skal brukes for kontorarbeid. Ingen spilling.

vurdert to stk skjermer men tenker at en 34" wide tar mindre plass på skrivebordet. 

Kjøp etter lommebok og egne ønsker:

https://www.komplett.no/new-search?q=3440x1440&nlevel=10000§10392§11158

Mange fine ganske billige UW skjermer. Ville dog ikkje valgt under 100hz, da muslagging i windows og muse scrolling som lagger suger :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
42 minutes ago, Theo343 said:

Lurer på om det er verdt det. Hmm.

Kommer an på hvor mye du spiller, og hvilke type spill du spiller mest. Som en workstation skjerm alene, så ville jeg ventet en stund til. Ventet til det kommer en med 200 Hz f.eks. Til spill som Battlefield, Warzone og sånt, så er 75 Hz fryktelig lite... 120 Hz er minimum man bør ha spør du meg.

Lenke til kommentar
Megaoctane skrev (14 minutter siden):

Det er ikke lett å bestemme seg for skjerm. Tenkte jeg skulle klare meg med en simpel skjerm, men kommer til å bruke den mye til hjemmekontor, og da tenker jeg USB-C støtte er bra...

Hva skal du med USB-C støtte? En enkel dockingstasjon med USB-C kan gjøre samme jobben om du vil koble til mus, tastatur og skjerm på en og samme kabel.

Lenke til kommentar

Tenker at jeg da kobler min intel nuc med usb c til skjermen. Kobler tastatur og mus til skjermens usb kontakter. 
så kan jeg bytte på med jobb pc når jeg skal bruke den...

Slipper jo en separat dokking stasjon da den bærbare lades via usb c...

 

dere mener det er unødvendig?

bør jeg gå for andre skjermer isteden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...