Gå til innhold

DIRT Rally


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult at du tar ansvar Spuro :) får se hvor mange hundre meter jeg kommer dennne gangen!

Takk :) Er så lenge siden det har vært et bra rally spill.. Så da må noen tråkke til :) hehe

 

Fungerer de på ca samme måte som ordinære daily challenges? Jeg prøvde meg på en slik en for første gang i går, og er godt fornøyd med en 11-plass. Kanskje er det litt å hente på å justere setup, men det har jeg rett og slett ikke tålmodighet til. 

Fungerer på samme måte ja. Samme her. Men er sikkert mye å hente.. Jeg justerer bare litt på gira..  Setter den på ca 10%.. Er så sjelden jeg når opp i topp fart :) hehe

Lenke til kommentar

Jeg legger merke til at FB ikke melder fra om noe særlig mer enn at du kjører av veien. Hairpins er vanskelige da, tok en del forsøkk før jeg fant ut av hvor mye jeg kunne bremse uten å låse hjulene. Ser også at rattet ingame hopper mye frem og tilbake, men i kke noe FB på det heller. Å kontrollere det er vanskelig når mitt eget ratt er helt i ro.

 

Ellers så er det jævlig gøyt med all realisme på. :D Det er ikke mye mye hjelp med kartleseren når du ikke forstår han og må lære det underveis :D

 

edit: Andre som har litt problemer med at kartleseren er variere mellom å lese alt for raskt eller alt for sakte? Synes det er vanskelig å holde følge med 2-3 svinger i fremtiden på veldig svingete baner, også helt uten videre så får jeg beskjed om den neste svinger er hairpin/one etter jeg har kjørt ut :(

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

Enig at noen av den kartlesinga er helt rævva ! men det går badre etterhvert som man lærer banene.. Veldig ofte jeg kjørte ut i de samme svingene hver enste gang... Har sett på forumene at det FB greiene skal fikses, og gradene.. Er det de har fått mest pes for :p

Lenke til kommentar

Hva slags kontroller bruker folket her?

G27

 

Noen som vet om de kommer til å implementere clutch?

Savner dette litt fra WRC 14

 

Gå til profilen din inne i spillet, og til game preferences. Der kan du velge H-Shifter + Clutch. da har du tvungen clutch.

 

 

edit: Andre som har litt problemer med at kartleseren er variere mellom å lese alt for raskt eller alt for sakte? Synes det er vanskelig å holde følge med 2-3 svinger i fremtiden på veldig svingete baner, også helt uten videre så får jeg beskjed om den neste svinger er hairpin/one etter jeg har kjørt ut :(

Yep! Ingen problemer at notene kommer 2-3 svinger før svingen for min del. Men om jeg setter på early-calls for å være sikret å få alle notene før alle svingene, så kommer enkelte noter så ekstremt tidlig at det er tilnærmet umulig å huske.

Kartleseren og timingen på noter er bare en av mange ting som må fikses her...

Lenke til kommentar

Jeg har sensitivity 100 og linear 0.. Virka som det blei noe bedre.. kommer også an på bilen du kjører :) kjører litt med den metroen nå.. Den føltes utrolig bra :D

 

 

Sitter ikke sånn til at jeg kan sjekke selv nå - men er det noen innstilling for deadzone? Tror kanskje det er det som plager meg mest. Mye vandring før styringen 'tar'.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om de kommer til å implementere clutch?

Savner dette litt fra WRC 14

 

Gå til profilen din inne i spillet, og til game preferences. Der kan du velge H-Shifter + Clutch. da har du tvungen clutch.

 

 

Ja se der ja! Tenkte jeg ikke på.

Deazone sto på 0 som default hos meg. Kjører med linearity på 2 for at den ikke skal være så nervøs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...