Gå til innhold

DIRT Rally


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags kontroller bruker folket her?

Bruker 360.. Lurer på om jeg skal se hvordan one kontrollen er.. Noen som har prøvd?

 

 

 

Hva slags kontroller bruker folket her?

xbox one kontroller.

 

 

Tok et test-løp for å føle litt på kontrollene, og så kastet jeg meg ut i liga. Nesten ett minutt etter førstemann, men pytt.  :wee:

 

 

Endte opp med å bryte :)

 

Går fort galt! man må ha 100% fokus! :)

 

NEI!!! Tredje etappe, midt mellom siste checkpoint og mål - tror du ikke jeg velta og bilen ble så skadet at jeg er ute av hele ligaen.  :nei:

Huff da!! Regner med at du kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar

Var nok dumdristig som kastet meg på liga uten å ha kjørt særlig. :) men så det var så begrenset med tid, dagene mine er fylt med andre ting også, Så jeg måtte bare.

 

Dere som kjører med håndkontroll, hvilken sensitivity og linear innstilling bruker dere? Jeg prøvde å skru litt opp og ned på disse uten at jeg egentlig fant noe jeg syntes var særlig behagelig. Enten alt for responsivt eller for seig, fant ikke den perfekte innstillingen. Så mye av grunnen til at jeg velta var nok at jeg sikkert kunne kjørt like dårlig som med tastatur. Svinger og korrigeringer fikk litt i rykk og napp.

 

 

360 vs ONE kontroller; jeg byttet fordi 360-kontrolleren begynte å slarke, og tenkte jrg kunne prøve ONE. Synes triggerknappene er mykere - blir ikke like sliten i pekefingeren som jeg ble med 360. Ellers er grepet ørlitegrann annerledes, til det bedre.

Lenke til kommentar

Var nok dumdristig som kastet meg på liga uten å ha kjørt særlig. :) men så det var så begrenset med tid, dagene mine er fylt med andre ting også, Så jeg måtte bare.

 

Dere som kjører med håndkontroll, hvilken sensitivity og linear innstilling bruker dere? Jeg prøvde å skru litt opp og ned på disse uten at jeg egentlig fant noe jeg syntes var særlig behagelig. Enten alt for responsivt eller for seig, fant ikke den perfekte innstillingen. Så mye av grunnen til at jeg velta var nok at jeg sikkert kunne kjørt like dårlig som med tastatur. Svinger og korrigeringer fikk litt i rykk og napp.

 

 

360 vs ONE kontroller; jeg byttet fordi 360-kontrolleren begynte å slarke, og tenkte jrg kunne prøve ONE. Synes triggerknappene er mykere - blir ikke like sliten i pekefingeren som jeg ble med 360. Ellers er grepet ørlitegrann annerledes, til det bedre.

Jeg har sensitivity 100 og linear 0.. Virka som det blei noe bedre.. kommer også an på bilen du kjører :) kjører litt med den metroen nå.. Den føltes utrolig bra :D 

 

Da får jeg vel gi den ONE kontrollen en sjanse :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...