Gå til innhold

DIRT Rally


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var et bra initiativ! Har meldt meg på og gleder meg til å prøve å slå tidene deres :).

 

Godt å høre at det er andre som har merket at fysikken kan være litt merkelig noen ganger. 

Gøy å høre at det faller i smak! Vi er allerede en god gjeng.. Satse på at vi blir enda flere :)

Lenke til kommentar

Tror nesten jeg skal hente dette fra Steam og bli med jeg også, høres artig ut. :)  Trenger litt pause fra GTA5 innimellom. :)

Kjør på:)

 

Egentlig har jeg fullt opp med å arrangere en internasjonal RBR serie, og prøve å få DiRT Rally opp og gå på samme sted, men mulig jeg tar meg tid til å hoppe på her også.

 

Noe spesielle biler som brukes oftest? :)

Kult! Hiv deg på! Jo flere jo bedre!  Prøver ha det meste mulig random. Vi får se:) Hvordan gjør du/dere det med biler RBR?

Lenke til kommentar

Kult! Hiv deg på! Jo flere jo bedre!  Prøver ha det meste mulig random. Vi får se:) Hvordan gjør du/dere det med biler RBR?

Åkai! :) Vil tro det blir litt M3 for meg når det er mulig, eller MK2! :) Clutch og H giring er det beste med spillet for tiden :)

 

I RBR, i mesterskapet så kjører vi WRC og WRC-2, med fører"lisenser" (proff og amatør) som bestemmer hvem som kan kjøre hvilke biler osv. Mens i de ukentlige morroløpene, så kjører vi bestemte biler/klasser på ett random utvalg av etapper. Kommende uke er det f.eks Diesel-Golf. De siste 2 rallyene har vært Markku Alèn tribute og ett gr.b rally ^^,

Lenke til kommentar

Det er en deadzone, ja

Hvor har man innstilling for deadzone ? Tok en tur innom innstillingene nå, det eneste jeg kan justere er sensitivity og linearity. 

 

 

 

 

Kjørte daily league nå forøvrig. Fatter ikke hvor vanvittig fort dere kjører. Sitter med sterk puls i halsen og gjør så godt jeg kan, men likevel havner jeg nesten et minutt etter førstemann hver gang.   :p

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Hvilket ratt bruker du? Om Windows tror rattet et en gamepad så forsvinner ting som deadzone fra menyen.

Jeg bruker gamepad. Latterlig at Dirt Rally ikke lar meg styre deadzone - frykter nemlig det er det som gjør at jeg ikke får godfølesen på styring. I mange andre spill kan jeg justere deadzone for gamepad.

Lenke til kommentar

Hva skjer med at INGEN andre bruker Fiat'en på Norway League?

 

Hva vet dere som jeg ikke vet? :o

hehe :) sikkert fin bil det da ;) ikke noe galt som jeg vet om hvertfall:)

 

 

Hvilket ratt bruker du? Om Windows tror rattet et en gamepad så forsvinner ting som deadzone fra menyen.

Jeg bruker gamepad. Latterlig at Dirt Rally ikke lar meg styre deadzone - frykter nemlig det er det som gjør at jeg ikke får godfølesen på styring. I mange andre spill kan jeg justere deadzone for gamepad.

 

Merker det du nevner jeg også:p kjører med 360 pad.. har sen 100 og lin 0.. men er fortsatt litt deadzone.. satse på at det er noe de fikser på ganske snart...

Lenke til kommentar

Noen flere som sliter med innlogginga på dirtgame.com?? kommer FAEN ikke inn... tålmodigheten min tar snart slutt her nå : p

 

Jepp. Fikk problemer i går en gang og kommer ikke inn idag heller. :C

Endret av ji1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...