Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig. Men den kjærligheten eller "kjærligheten" som da bringer den enkelte dithen, kommer som følge av det regulerte utvalget man da står overfor i sin nærhet. Så det blir på sett og vis indirekte noe man pådyttes likevel, i et sådan tenkt scenario.

 

Joda. Akkurat som jeg i min ungdom, og min far i enda sterkere grad, hadde lite annet valg enn "hvite" jenter. Som sådan er vår hvithet pådyttet oss gjennom århundrene også.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig. Men den kjærligheten eller "kjærligheten" som da bringer den enkelte dithen, kommer som følge av det regulerte utvalget man da står overfor i sin nærhet. Så det blir på sett og vis indirekte noe man pådyttes likevel, i et sådan tenkt scenario.

 

Joda. Akkurat som jeg i min ungdom, og min far i enda sterkere grad, hadde lite annet valg enn "hvite" jenter. Som sådan er vår hvithet pådyttet oss gjennom århundrene også.

 

Geir :)

 

 

Nei. Det var konsekvensen av naturlige forhold utviklet over lang tid, ikke resultat av særskilte eksterne prosesser basert på utenforståendes intensjoner, påvirkning og ønsker. Fra en helt annen kant av verden.

 

Når det gjelder hvitfargen, er ei heller jeg beundrer av den. Syns stort sett møkhudede kvinner er finere. Men det er en helt annen sak, og

bør på ingen måte være til noen forkleinelse for Nordmenn og det Norsk folkeslag. Syns det er like stor grunn til å ta demmes eksistensgrunnlag i forsvar, som eskimoer, samer, aborginere eller hva det måtte være. 

 

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Et frivillig selvmord er fortsatt et selvmord :wee:

Et ufrivillig selvmord derimot ...

 

 

Du er inne på noe der :)

 

1RkAqTL.jpg

 

 

 

Hadde de skrevet vest-europeere, så ville de kanskje hatt rett. 

 

Men denne destruktive utviklingen er ikke noe vi ser i resten av verden. Hvite vil bli en minoritet i USA på grunn av hispanics, men hispanics er det samme som spanjoler i Europa, og vi bli ansett som hvite etterhvert. Etter Census, så vil USA ha ingen prosentøking i antall innvandre fra afrikanske og muslimske land. 

 

Australia, Canada og New Zealand er tradisjonelle innvandringsland, men svært mange av dem som kommer er asiatere og europeere. Hvis dagens utvikling forsetter så vil færre flytte fra asia og flere fra europa, ergo de landene vil aldri få en majoritet av asiatere. Vi har også øst-europa, som kommer til å bli rikere om noen tiår. Da er det godt mulig at innvandringen i Europa reverseres, og vest-europeere begynner å flytte til Øst-Europa. Allerede så er Tjekkia, Slovenia og Slovakia like rike som Spania/Italia, og Estland, Latvia, Litauen, og Polen er på vei oppover og kan bli mer attraktive i fremtiden. Dette er land som i stor grad vil forbli hvite.

 

Så det bare tull at hvite blir utryddet, dette handler om vest-europeere som er idioter og ødelegger sine egne land. Hvis de får det til, så vil andre land i verden bruke vest-Europa som eksempel på hva man ikke bør gjøre. 

Lenke til kommentar

 

 

Hadde de skrevet vest-europeere, så ville de kanskje hatt rett. 

 

Ja du har et poeng :)

 

224dlKP.jpg

 

Polen klarer å si ifra ivertfall :)

 

 

Du er inne på noe der :) 

ximg=http://i.imgur.com/1RkAqTL.jpg

Og der dukket Bob opp i denne tråden også.

 

Geir :)

 

 

Altså nå har dere kalt meg for "Rioter" og "Bob" når jeg ikke er noen av dem :)

 

Kan hende det er flere enn dere tror som er imot selvmordet til vesten ? :hmm:

Lenke til kommentar

 

 

Du er inne på noe der :) 

ximg=http://i.imgur.com/1RkAqTL.jpg

Og der dukket Bob opp i denne tråden også.

 

Altså nå har dere kalt meg for "Rioter" og "Bob" når jeg ikke er noen av dem :)

 

Det er ikke deg jeg kaller Bob. Det er mannen bak mantraet. 

 

Kan hende det er flere enn dere tror som er imot selvmordet til vesten ? :hmm:

 

I så fall må de gjerne si fra. At de er nokså usynlige (utenfor kommentarspaltene og andre steder de kan leke Tordenskiolds soldater) er vel strengt tatt deres problem, ikke vårt.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

ximg=http://i.imgur.com/224dlKP.jpg

 

Polen klarer å si ifra ivertfall :)

Ja. Spørsmålet er: Hvor er innvandrerne de demonstrerer mot? Og hvorfor protesterer de mot migrasjon når 2 millioner av dem har emigrert selv de siste årene, ikke fra krig men av økonomiske årsaker. 100 000 av dem bare til Norge.

 

Polen har under 2% innvandrere (1,7% i 2013) og andelen er til og med synkende, (den var 3% i 1990), mens utvandringen fra Polen i moderne tid utgjør 5% av befolkningen. De har fått langt mer i støtte av EU enn de har gitt tilbake, tar knapt imot flyktninger, og gir heller nesten ingenting i støtte til "nærområdene" i Syriakonflikten.

 

Og så marsjerer de rundt i gatene og roper "Innvandrerne tar jobbene fra oss"...  :confused:

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 6
Lenke til kommentar

I så fall må de gjerne si fra. At de er nokså usynlige (utenfor kommentarspaltene og andre steder de kan leke Tordenskiolds soldater) er vel strengt tatt deres problem, ikke vårt.

 

Geir :)

 

 

Skal vi bare late som det ikke har både sosiale og økonomiske konsekvenser om man er åpent imot et flerkulturelt samfunn ?

 

Du vet bedre enn som så :)

 

 

Ja. Spørsmålet er: Hvor er innvandrerne de demonstrerer mot? Og hvorfor protesterer de mot migrasjon når 2 millioner av dem har emigrert selv de siste årene, ikke fra krig men av økonomiske årsaker. 100 000 av dem bare til Norge.

 

Polen har under 2% innvandrere (1,7% i 2013) og andelen er til og med synkende, (den var 3% i 1990), mens utvandringen fra Polen i moderne tid utgjør 5% av befolkningen. De har fått langt mer i støtte av EU enn de har gitt tilbake, tar knapt imot flyktninger, og gir heller nesten ingenting i støtte til "nærområdene" i Syriakonflikten.

 

Og så marsjerer de rundt i gatene og roper "Innvandrerne tar jobbene fra oss"...  :confused:

 

Geir :)

 

 

Snylterne fra midt-østen drar ikke til Polen siden dem ikke har like gode velferdsgoder dem kan få lurt seg til.

 

Dessuten så er en polsk innvandrer strengt tatt ikke det samme som en fra midt-østen :) langt mindre kulturelle og sosiale forskjeller der ja.

 

Jeg tar gjerne et par polakker over en "moderat" muslim.

 

https://www.youtube.com/watch?v=1le8KiPqt5I

Lenke til kommentar

Skal vi bare late som det ikke har både sosiale og økonomiske konsekvenser om man er åpent imot et flerkulturelt samfunn ? Du vet bedre enn som så :)

 

Nei, det skal vi ikke late som. Selvsagt har det sosiale konsekvenser. Litt mer usikker på de økonomiske, men det vil du sikkert utdype. Ikke desto mindre er bevisbyrden på deres side. Gjemmer de seg bort - om enn med god grunn - får de tåle at ingen regner med dem.

 

Snylterne fra midt-østen drar ikke til Polen siden dem ikke har like gode velferdsgoder dem kan få lurt seg til.

 

 

Om så er gjenstår spørsmålet: Hva er det polakkene klager for? Og polakkene er vel her i landet fordi økonomien og velferden er bedre en hjemme de også.

 

Dessuten så er en polsk innvandrer strengt tatt ikke det samme som en fra midt-østen  :) langt mindre kulturelle og sosiale forskjeller der ja.

 

 

Helt enig med deg der. Det var da heller ingen sammenligning av de to gruppene, jeg bare konstaterte at polakkene klager på innvandring selv om de selv har langt større utvandring enn innvandring, og av de samme årsakene. Jeg ser ikke mange polakker si nei takk til norsk barnetrygd til ungene sine hjemme i Polen mens de er her og jobber.

 

Jeg tar gjerne et par polakker over en "moderat" muslim.

 

 

Jeg tar gjerne moderate muslimer og moderate polakker jeg, helt uten fnytter. Forskjellen er vel helst at knapt noen polakker er ekstreme. Hva med en polsk muslim da...?  :wee:

 

Problemet med videoen som postes igjen og igjen er at Islam Net er en radikal forening. De som går der er ikke moderate, og om en tviler skulle forville seg inn der og gi uttrykk for det ville det vel ikke ha mindre "sosiale konsekvenser" enn de du snakket om får in egen gruppe over. Derfor rekker 99% av dem opp hånden. Det er som å filme på et AKP-møte på 70-tallet og si at "Alle nordmenn mener at Stalin var en kjekk kar"...

 

Så det vi ser er en radikal muslim foran radikaliserte tilhørere som vet nøyaktig hvilket svar han får. Og som jevnlig anklager andre imamer i Norge for ikke å tørre å si "sannheten" som han tydeligvis forvalter...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nei, det skal vi ikke late som. Selvsagt har det sosiale konsekvenser. Litt mer usikker på de økonomiske, men det vil du sikkert utdype. Ikke desto mindre er bevisbyrden på deres side. Gjemmer de seg bort - om enn med god grunn - får de tåle at ingen regner med dem.

 

 

Om så er gjenstår spørsmålet: Hva er det polakkene klager for? Og polakkene er vel her i landet fordi økonomien og velferden er bedre en hjemme de også.

 

Helt enig med deg der. Det var da heller ingen sammenligning av de to gruppene, jeg bare konstaterte at polakkene klager på innvandring selv om de selv har langt større utvandring enn innvandring, og av de samme årsakene. Jeg ser ikke mange polakker si nei takk til norsk barnetrygd til ungene sine hjemme i Polen mens de er her og jobber.

 

 

Jeg tar gjerne moderate muslimer og moderate polakker jeg, helt uten fnytter. Forskjellen er vel helst at knapt noen polakker er ekstreme. Hva med en polsk muslim da...?  :wee:

 

Problemet med videoen som postes igjen og igjen er at Islam Net er en radikal forening. De som går der er ikke moderate, og om en tviler skulle forville seg inn der og gi uttrykk for det ville det vel ikke ha mindre "sosiale konsekvenser" enn de du snakket om får in egen gruppe over. Derfor rekker 99% av dem opp hånden. Det er som å filme på et AKP-møte på 70-tallet og si at "Alle nordmenn mener at Stalin var en kjekk kar"...

 

Så det vi ser er en radikal muslim foran radikaliserte tilhørere som vet nøyaktig hvilket svar han får. Og som jevnlig anklager andre imamer i Norge for ikke å tørre å si "sannheten" som han tydeligvis forvalter...

 

Geir :)

 

 

Det er jo ingen hemmelighet at folk har mistet jobb og levebrød etter dem har blitt utsatt for heksejakt fordi dem taler imot innvandring.

 

Polakkene protesterer imot å bli en minoritet i sitt eget land fordi dem har forstått at etnisk selvmord ikke er veien å gå og er villige til å vise sin avsky for politikere som jobber imot folkets beste.

 

At NAV er en katastrofe er jo ingen hemmelighet og ser ingen grunn til å øke innvandring av den grunn. :closedeyes:

 

Nei problemet med videoen er at om Norge har så mange ekstremister allerede på Norsk jord så er det enda større grunn til å stenge grensene og begynne å kaste ut de som allerede er her :) jeg vet ikke med deg men jeg tror ikke det er noen god ide å la slike folk få bli i landet vårt når dem så åpenbart jobber imot landet som tok dem inn :)

Lenke til kommentar

Det er jo ingen hemmelighet at folk har mistet jobb og levebrød etter dem har blitt utsatt for heksejakt fordi dem taler imot innvandring.

 

I så fall har du sikkert noen eksempler. 

 

Polakkene protesterer imot å bli en minoritet i sitt eget land fordi dem har forstått at etnisk selvmord ikke er veien å gå og er villige til å vise sin avsky for politikere som jobber imot folkets beste.

 

 

Men det er jo ingenting som tyder på at noen jobber for at de skal bli en minoritet. Politikerne i Polen synes stort sett å være enig med folket. (Selv om en del av dem er så gamle at de husker da Polen var en del av Østblokken og de selv søkte asyl i vesten.)

 

At NAV er en katastrofe er jo ingen hemmelighet og ser ingen grunn til å øke innvandring av den grunn.  :closedeyes:

 

 

Enig i at NAV er begredelige saker. Men det er ikke mitt poenget her. Det er at polakkene som i så stort antall forlater sitt eget land for å oppnå mere velstand protesterer så voldsomt mot andre som gjør det samme, tross at disse bare unntaksvis havner på polsk jord...

 

Nei problemet med videoen er at om Norge har så mange ekstremister allerede på Norsk jord så er det enda større grunn til å stenge grensene og begynne å kaste ut de som allerede er her  :) jeg vet ikke med deg men jeg tror ikke det er noen god ide å la slike folk få bli i landet vårt når dem så åpenbart jobber imot landet som tok dem inn  :)

 

 

 Jeg tror ikke de er så mange. Og vi ender i det samme dillemmaet: Hvordan rettferdiggjør vi å nekte de tusener som trenger hjelp denne hjelpen med at noen promille av dem er radikale. Merk: Radikale. Det betyr ikke at de selv er voldelige eller terrorister.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

 

Men det er jo ingenting som tyder på at noen jobber for at de skal bli en minoritet. Politikerne i Polen synes stort sett å være enig med folket. (Selv om en del av dem er så gamle at de husker da Polen var en del av Østblokken og de selv søkte asyl i vesten.)

 

Nei Polen har heldigvis få innvandrere, se deg litt rundt om i resten av europa.

 

 

Enig i at NAV er begredelige saker. Men det er ikke mitt poenget her. Det er at polakkene som i så stort antall forlater sitt eget land for å oppnå mere velstand protesterer så voldsomt mot andre som gjør det samme, tross at disse bare unntaksvis havner på polsk jord...

 

 

Bare la dem komme :) tar heller polakker som vil utnytte NAV eller jobbe her i landet over folk som ikke er kompitable med både kultur og religion samt andre sosiale normer.

 

Kort fortalt: Europa for europeere.

 

 

 Jeg tror ikke de er så mange. Og vi ender i det samme dillemmaet: Hvordan rettferdiggjør vi å nekte de tusener som trenger hjelp denne hjelpen med at noen promille av dem er radikale. Merk: Radikale. Det betyr ikke at de selv er voldelige eller terrorister.

 

At du ikke tror det er så mange hjelper ikke saken, man ser klart i videoen at det er mange nok til at dette kommer til å bety trøbbel :) om dem ikke kan respektere samfunnet vi har den dag i dag kan dem bare dra tilbake der dem kom fra tror du ikke ?

 

Og la oss ikke lure oss selv, majoriteten av de som "flykter" til fots nå vil til europa for å leve på velferdsgoder, mesteparten er ikke syrere engang og snakker ikke et ord arabisk.

 

Det er en invasjon enkelt og greit.

Endret av geita_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...