Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

 

Dette er utviklingen Norge har å se fram til.

http://www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape

 

1RgMk8l.jpg

 

Forty years after the Swedish parliament unanimously decided to change the formerly homogenous Sweden into a multicultural country, violent crime has increased by 300% and rapes by 1,472%.

 

1,472% er da veldig liten økning...(Ja jeg skjønner at de har bommet, men derfor tar jeg de heller ikke seriøst...)

 

En nesten 15-dobling av rapporterte voldtekter er jo ganske heftig. Nå har ikke jeg sjekket opp kilden videre så jeg bare siterer fra siden som ble linket.

 

If one looks at the number of rapes, however, the increase is even worse. In 1975, 421 rapes were reported to the police; in 2014, it was 6,620. That is an increase of 1,472%.  
Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

En nesten 15-dobling av rapporterte voldtekter er jo ganske heftig. Nå har ikke jeg sjekket opp kilden videre så jeg bare siterer fra siden som ble linket.

 

 

If one looks at the number of rapes, however, the increase is even worse. In 1975, 421 rapes were reported to the police; in 2014, it was 6,620. That is an increase of 1,472%.  

 

 

1,472% økning er ikke en 15 "dobling",det er det som er mitt poeng.. 

Lenke til kommentar

 

 

En nesten 15-dobling av rapporterte voldtekter er jo ganske heftig. Nå har ikke jeg sjekket opp kilden videre så jeg bare siterer fra siden som ble linket.

 

 

If one looks at the number of rapes, however, the increase is even worse. In 1975, 421 rapes were reported to the police; in 2014, it was 6,620. That is an increase of 1,472%.  

 

 

1,472% økning er ikke en 15 "dobling",det er det som er mitt poeng.. 

 

 

Det er skrevet på engelsk, og på engelsk så er "." desimalskilletegn, ikke ",

 

Og ja 15 ganger er en utrolig økning, men vi må huske på at Sverige startet fra et veldig lavt nivå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

[...]

1,472% er da veldig liten økning...(Ja jeg skjønner at de har bommet, men derfor tar jeg de heller ikke seriøst...)
Du er klar over at "utlandet" gjerne bruker "," som tusenskille og "." som desimaltegn? Motsatt av hva vi gjør i Norge...
Poenget hans var vel at økningen over alle årene nevnt, ikke er så dramatisk som tallene gir uttrykk for.

 

Se innlegget hans over.

 

Jeg mener fortsatt at økningen er dramatisk. Dette er grov kriminalitet.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

A frequently cited source when comparing Swedish rape statistics internationally is the regularly published report by the United Nations Office on Drugs and Crime (UNODC), based on official statistics provided by each member state.[note 1] 

In 2012, Sweden had 66 cases of reported rapes per 100,000 population, according to the Swedish National Council for Crime Prevention (Brå).[230] This was unequivocally the biggest number reported to the UNODC in 2012.[231] However, widely differing legal systems, offence definitions, terminological variations, recording practices and statistical conventions makes any cross-national comparison on rape statistics difficult,[232][233][234][235] which is why the UNODC itself caution against using their figures.[231] It should also be noted that many countries do not report any rape statistics at all to the UNODC,[236] and some report very low numbers, despite studies that indicate otherwise.[237][238]

 

Dette kan være greit å ha i bakhodet når man ser statistikken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget hans var vel at økningen over alle årene nevnt, ikke er så dramatisk som tallene gir uttrykk for.

 

Se innlegget hans over.

 

Fra det jeg har sett, så var det du som misforsto han. Han skrev først

1,472% er da veldig liten økning...(Ja jeg skjønner at de har bommet, men derfor tar jeg de heller ikke seriøst...)

 

Og så skrev han

1,472% økning er ikke en 15 "dobling",det er det som er mitt poeng..

 

Opplagt nok så leser han 1 komma 472. 

Lenke til kommentar

 

Ganske utrolig med tanke på at den naturlige utviklinga i et rikt og moderne samfunn er en nedgang. Sverige har ødelagt landet sitt, og isteden for å lære av det så sitter nissene i norge å klør etter å gjøre samme feilen, alt annet er jo rasisme.

 

Er ikke så ille i Sverige da.. bomber som sprenger, skyting, kasting av stein på politi til daglig kan man vel leve med? :ninja:

Blir vel sånn i Norge snart også som på denne videoen: http://www.liveleak.com/view?i=137_1442383559

Lenke til kommentar

 

Poenget hans var vel at økningen over alle årene nevnt, ikke er så dramatisk som tallene gir uttrykk for.

 

Se innlegget hans over.

Fra det jeg har sett, så var det du som misforsto han. Han skrev først

1,472% er da veldig liten økning...(Ja jeg skjønner at de har bommet, men derfor tar jeg de heller ikke seriøst...)

 

Og så skrev han

1,472% økning er ikke en 15 "dobling",det er det som er mitt poeng..

 

Opplagt nok så leser han 1 komma 472.

Mulig. Nå la jeg jo ved tallene i et sitat: fra 421 til 6620 rapporterte tilfeller. Da skal det godt gjøres å misforstå.

 

Prosentøkningen siden har oppgitt er uansett feil og må justeres opp til 1572% og ikke 1472% som oppgitt, for at regnestykket skal gå opp med de andre tallene.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Ja nå kommer dem! Løp i skyttergravene, nå går Norge under!!

 

Eller kanskje ikke.... Snakker dommedagsprofetier, komisk.

 

Det vi kan regne med, er at dette bare er begynnelsen på den virkelig store invasjonen fra den 3 verden. Vi har sett det for oss, men trodde

ikke det skulle skje så snart.

 

Får håpe det roer seg, men slik det slippes inn nå, må vi regne med ryktet sprer seg som ild i tørt gress.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja nå kommer dem! Løp i skyttergravene, nå går Norge under!!

 

Eller kanskje ikke.... Snakker dommedagsprofetier, komisk.

Hva har det jeg skrev med dommedag å gjøre? Jeg erkjenner simpelt hen at samfunnet kommer til å endre seg svært mye på kort tid, og at velferdsstaten åpenbart må avvikles. Man har jo forsåvidt lenge visst at den ikke er bærekraftig, men kanskje ikke at den skulle kollapse så raskt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja nå kommer dem! Løp i skyttergravene, nå går Norge under!!

 

Eller kanskje ikke.... Snakker dommedagsprofetier, komisk.

Hva har det jeg skrev med dommedag å gjøre? Jeg erkjenner simpelt hen at samfunnet kommer til å endre seg svært mye på kort tid, og at velferdsstaten åpenbart må avvikles. Man har jo forsåvidt lenge visst at den ikke er bærekraftig, men kanskje ikke at den skulle kollapse så raskt.

 

 

Hva? Har velferdsamfunnet kolapset? Da vet du mer enn meg, og alle andre for den saksskyld.

 

Tror du noen i Norge ved sine fulle fem hadde tillatt noe sånt å skje? Venstresiden tilber jo velferdsamfunnet som om det skulle vært Jesusen selv og har da ingen interresse at dette går under slik at man da verken får hjulpet dem eller oss. Det hele blir absurd.

Lenke til kommentar

 

 

Ja nå kommer dem! Løp i skyttergravene, nå går Norge under!!

 

Eller kanskje ikke.... Snakker dommedagsprofetier, komisk.

Hva har det jeg skrev med dommedag å gjøre? Jeg erkjenner simpelt hen at samfunnet kommer til å endre seg svært mye på kort tid, og at velferdsstaten åpenbart må avvikles. Man har jo forsåvidt lenge visst at den ikke er bærekraftig, men kanskje ikke at den skulle kollapse så raskt.
Hvilke tall legger du til grunne for at velferdsstaten kollapser snart? Eller er det bare din spådom?
Lenke til kommentar

Remember we are all part of the human race and we are all born humbly on this planet. None of us was born with higher value than any other, just the same. So helping our brothers and sisters is all we can do, unless we side with evil.

 

De må slutte å bli så fryktelig mange da, eller så får de finne nye planeter å føde vilt på. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...