Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg nylig et brukt ASUS 1080 Ti Strix OC på Finn.no, jævlig fornøyd med klar forbedring etter å ha kjørt 970 SLi i noen år nå (3.5GB minne og 1440p,fml). Vurderer nå å oppgradere mer hardware, har i dag 4770k og 8GB DDR3-minne. Vil en oppgradering av HK+CPU+RAM være verdt det, og hva burde jeg eventuelt gå for?

Skrevet

Kjøpte meg nylig et brukt ASUS 1080 Ti Strix OC på Finn.no, jævlig fornøyd med klar forbedring etter å ha kjørt 970 SLi i noen år nå (3.5GB minne og 1440p,fml). Vurderer nå å oppgradere mer hardware, har i dag 4770k og 8GB DDR3-minne. Vil en oppgradering av HK+CPU+RAM være verdt det, og hva burde jeg eventuelt gå for?

9700k er en vinner i flere år, om du spiller mest. 5200mhz lett, uten å ha alt for heftig kjøling. Uten tvil gjør dette noe med flaskehalsen du garantert har i mange spill med 1080ti.

16GB med b-die, gjør oppsettet til en rå gamingpc med "evig" fps :D

Skrevet

Jeg vil si nei.

Skrevet

9700k er en vinner i flere år, om du spiller mest. 5200mhz lett, uten å ha alt for heftig kjøling. Uten tvil gjør dette noe med flaskehalsen du garantert har i mange spill med 1080ti.

16GB med b-die, gjør oppsettet til en rå gamingpc med "evig" fps :D

Da lærte man enda noe nytt!  :confused:  :wee:  Minn meg på og ta opp evt-nybygg på nyåret med deg først  :tease:

Skrevet

Da lærte man enda noe nytt!  :confused:  :wee:  

Jeg også! Her har jeg vært så dum å tro at det finnes andre spill og oppløsninger enn Battlefield i 1080p!  :confused:  :p

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

I BF 5 og fallout får jeg ikke justert til 120Hz, det er ikke noe alternativ, gikk ut i nvidia kontrollpanel og der er det også bare 60Hz som er mulig.

Den gjenkjenner skjermen ser jeg, bruker DP -> dvi som følgte med kortet og mener og huske at jeg har kunnet kjøre 120Hz før.

Noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...