Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Du får klage inn klaginga mi. Et annet spørsmål til deg; det er ikke alltid spillkampanjer som følger med grafikkortkjøp. Likevel koster kortene det samme? Har de lagt inn en fast margin på alle kort, uansett? Bør man i det hele tatt kjøpe grafikkort uten spillkampanjer hvis man uansett "betaler" for et spill?

 

EDIT: Glemte obligatorisk "slutt å klag her da"

Naja: Du: Komplett sender tydeligvis ut spillkoder i bulk hver mandag. Hjalp lite at jeg bestilte kort forrige fredag. Syns egentlig det er ganske ubrukelig... Fikk jo seff samme fyren på telefonen som jeg hadde på chat'en. Da blir det lite Wildlands i helga.

 

Men nok nå :)

Endret av aklla
Fjernet sitatpyramide
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Naja: Du: Komplett sender tydeligvis ut spillkoder i bulk hver mandag. Hjalp lite at jeg bestilte kort forrige fredag. Syns egentlig det er ganske ubrukelig... Fikk jo seff samme fyren på telefonen som jeg hadde på chat'en. Da blir det lite Wildlands i helga.

 

Men nok nå :)

Du har allerede sitert meg på det du skrev, trenger ikke skrive det to ganger. Du klager jo på at du "betaler" for spill du ikke spiller, så kanskje vi begge skal slutte å klage? :) Endret av aklla
Fjernet sitatpyramide
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit å vite at FE kortet med EVGA Hybrid ettermontert ikke blir dyrere enn 3. part luftkjøler. I grunn et veldig godt kjøp da :p

Det er forskjell på kort som har referanse-pcb med 3. parts luftkjøler og de andre korta med helt egen PCB.

Inno3d bruker referansekort og der er prisen helt lik som FE.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Jeg går for et kort med referanse-PCB. Det er så ofte man får et kort ala Strix og Gaming X som har coil whine, og det er svært sjeldent jeg har hatt et vanilla-kort som har det. Man betaler så mye ekstra for fancy kjøler og RGB som jeg ikke bryr meg en dritt om. 

Det som er så trist er at ikke flere folk kjøper kort fra Galaxy/KFA2 og Inno3D. De har suverent gode kjølere de også. Det 1070 kortet jeg har fra KFA2 er stillere enn både Strix og Gaming X jeg har hatt av 980TI. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg går for et kort med referanse-PCB. Det er så ofte man får et kort ala Strix og Gaming X som har coil whine, og det er svært sjeldent jeg har hatt et vanilla-kort som har det. Man betaler så mye ekstra for fancy kjøler og RGB som jeg ikke bryr meg en dritt om.

 

Det som er så trist er at ikke flere folk kjøper kort fra Galaxy/KFA2 og Inno3D. De har suverent gode kjølere de også. Det 1070 kortet jeg har fra KFA2 er stillere enn både Strix og Gaming X jeg har hatt av 980TI.

 

 

Ikkje rart, siden 1070 bruker mye mindre strøm. XD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg går for et kort med referanse-PCB. Det er så ofte man får et kort ala Strix og Gaming X som har coil whine, og det er svært sjeldent jeg har hatt et vanilla-kort som har det. Man betaler så mye ekstra for fancy kjøler og RGB som jeg ikke bryr meg en dritt om.

 

Det som er så trist er at ikke flere folk kjøper kort fra Galaxy/KFA2 og Inno3D. De har suverent gode kjølere de også. Det 1070 kortet jeg har fra KFA2 er stillere enn både Strix og Gaming X jeg har hatt av 980TI.

 

Ikkje rart, siden 1070 bruker mye mindre strøm. XD

 

Kjøler og vifter er identiske på både 1070 og 1080. Til og med på 100% guffe lager den lite lyd den kjøleren fra KFA2. Perfekt til stue-PC som jeg bruker den til. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...