Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer sikker, men du snakker om 980Ti(250W og 1070 150W)

PS 180w på 1080?

Hæ? Hva er det du prater om egentlig? 

Jeg snakker om hvor god kjølerne er iforhold til de mest populære kortene. 

 

Det finnes mange tester av både galaxy/KFA2, inno3d på internett. Du kan sammenligne med de mest populære kjølerne der.

Endret av aklla
Fjernet sitatpyramide
Lenke til kommentar

Hæ? Hva er det du prater om egentlig? 

Jeg snakker om hvor god kjølerne er iforhold til de mest populære kortene. 

 

Det finnes mange tester av både galaxy/KFA2, inno3d på internett. Du kan sammenligne med de mest populære kjølerne der.

De mener at du ikke kan sammenligne kjøleren på et kort med TDP på 150 watt (1070) mot kjøleren på et kort med 250W TDP (980Ti), da førstnevnte genererer mye mindre varme, og da er lettere å kjøle ned. Endret av aklla
Fjernet sitatpyramide
Lenke til kommentar

De mener at du ikke kan sammenligne kjøleren på et kort med TDP på 150 watt (1070) mot kjøleren på et kort med 250W TDP (980Ti), da førstnevnte genererer mye mindre varme, og da er lettere å kjøle ned.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja såklart. Men det finnes tilsvarene kort i 1080 også. Og de har ofte samme kjøler. Poenget mitt er at man må ikke kjøpe det dyreste kortet for å få god kjøling. 

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Jeg går for et kort med referanse-PCB. Det er så ofte man får et kort ala Strix og Gaming X som har coil whine, og det er svært sjeldent jeg har hatt et vanilla-kort som har det. Man betaler så mye ekstra for fancy kjøler og RGB som jeg ikke bryr meg en dritt om. 

 

Det som er så trist er at ikke flere folk kjøper kort fra Galaxy/KFA2 og Inno3D. De har suverent gode kjølere de også. Det 1070 kortet jeg har fra KFA2 er stillere enn både Strix og Gaming X jeg har hatt av 980TI. 

 

 

Helt enig, har hørt om mange med 1070 3. part som opplever coilwhine.

Lenke til kommentar

 

Ingen i Norge som selger disse?

http://www.watercoolinguk.co.uk/p/EVGA-hybrid-water-cooling-GeForce-GTX-107080-FTW_62235.html

 

Savner innimellom gode gamle microplex som hadde alt man kunne drømme om :p

Microplex gjennoppstod som Techbay, men det visste du kanskje?

 

Har nok fått det med meg en gang i tiden men nå hadde det gått i glemmeboka.

 

EDIT:

Jeg fikk mine spillkoder på epost kl. 2 i natt faktisk. Ang. de som ikke har fått. Dere har selvf. sjekket spamfilter og den slags? (jeg regner med det så ikke bli fornærmet hehe).

 Altså lenge før jeg får se kortet og bare 1,5 dag etter bestilling :).

 

Men nå har jeg allerede GRW GE (fikk det til røverprisen 450,- mens veil. var 950,-) så da blir det vel For Honor.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

 

å komme unna med 5500,- inkl. frakt for et 3.part 1080 bør absolutt friste :)

3500 for 1070 frister mer... :D

 

 

1070 til 3500,-? Hvor da?

 

I en tenkt framtid :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...