Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Om mitt FE overklokker dritt så sender jeg det bare tilbake på angrerett. Ikke verre enn det. Kjøper isåfall et annet kort.

Du kan ikke angre etter du har åpnet pakken ...

 

Kanskje du bør sjekke fakta før du poster. ;)

 

Er bare et raskt googlesøk som skal til..

 

EDIT: Tenker at 2050mhz skal være min. klarer jeg ikke det så er det retur uansett. 

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

 

Ka er egentligt forsjellen på den Strixen som er på lager og OC versjonen, er det ikkje bare og overclocke selv eller blir det litt vanskligt?

ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING

 

ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING

 

Ja, men vil eg få like mye ytelse og samme temps viss eg clocker A8G til det samme som O8G?

 

Ja. End of story.

 

f.eks 1900mhz er forsatt 1900mhz. Selv om det så står "Ultra fast X paint turbocharged" etc på det ene, og ingen ting på det andre.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Haha, ja. Men ser ikkje heilt vitsen med å skape 3 versjoner viss alt som er på korte av kjøling og vifter er heilt likt. Men eg slenger meg på A8G versjonen.

 

Da var det slutt på mitt HD6990, begynner å dra på åra :)

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

 

 

Om mitt FE overklokker dritt så sender jeg det bare tilbake på angrerett. Ikke verre enn det. Kjøper isåfall et annet kort.

Du kan ikke angre etter du har åpnet pakken ...

 

Kanskje du bør sjekke fakta før du poster. ;)

 

Er bare et raskt googlesøk som skal til..

 

EDIT: Tenker at 2050mhz skal være min. klarer jeg ikke det så er det retur uansett. 

 

OK så du kan åpne pakken for å inspisere det, men har du tatt produktet i bruk gjelder egentlig ikke angreretten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...