Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Beste kampen i år, uten tvil! Bare noen timer til nå, ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ :D

Gleder meg til å høre oppsummeringen etter at dere har tapt.

Faen Emils.. Tar du rett skal jeg sende deg en konvolutt med penger til en sjokoladebolle. Bare send adressen på PM hvis du får rett :D

Hehe, var aldri noe tvil. Heldigvis for deg, så jobber jeg aktivt mot SK2015.

SK2015?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

jaja godt å se united må vinne kamper me dommerhjelp som før

De styrte hele førsteomgang og holdt godt igjen i andre, hvor sveiseblind er du. Sterkt å holde 30% ballbesittelse på hjemmebane, god statistikk.

Lenke til kommentar

Alltid deilig å slo Liverpool, spesielt på Anfield.

 

Mye snakk om vanskelig kamprogram for United, men vi har tatt bra med poeng fra storkampene, og har unnagjort to nå. Viktig å slå både Spurs og Liverpool. Så neste runde møtes jo Arsenal og Liverpool, så det er jo bare flott :)

 

Bra dømming i dag, selv om Skrel burde fått det røde på slutten. Mest Arsenal det går utover, i grunn. Om ikke FA griper inn.

Lenke til kommentar

Bra dømming i dag, selv om Skrel burde fått det røde på slutten. Mest Arsenal det går utover, i grunn. Om ikke FA griper inn.

Håper det, ekkelt med slik oppførsel.
Vet ikke hva jeg håper mest på i den kampen; Liverpool på enda lengre avstand, eller en mulighet til å smette forbi Arsenal.
Lenke til kommentar

 

Bra dømming i dag, selv om Skrel burde fått det røde på slutten. Mest Arsenal det går utover, i grunn. Om ikke FA griper inn.

Håper det, ekkelt med slik oppførsel.
Vet ikke hva jeg håper mest på i den kampen; Liverpool på enda lengre avstand, eller en mulighet til å smette forbi Arsenal.

 

 

Blir vel å holde med Arsenal selv, tror jeg. Begge lagene er i god form, og få Liverpool litt på avstand hadde vært fint. Vi har jo også selv alt i egne hender overfor både City og Arsenal, da vi skal møte begge to.

 

Digg å sette Pool på plass igjen, og ganske komisk med Gerrard. Skulle tro han var 18, kommer inn som innbytter med overtenning og blir utvist med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...