Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nope, du trenger steam for å spille det uansett

Er du sikker på det? for i følge GTA 5 forumet på steam så ser det ut som du kan få kjøpt uten steam også.

 

Slik det har sett ut i det siste er det kun de som kjøpes på steam som kommer i steam.

 

De andre versjonene man kjøper digitalt, samt fysisk vil kun aktiveres i social club.

Lenke til kommentar

 

 

Nope, du trenger steam for å spille det uansett

Er du sikker på det? for i følge GTA 5 forumet på steam så ser det ut som du kan få kjøpt uten steam også.

 

Slik det har sett ut i det siste er det kun de som kjøpes på steam som kommer i steam.

 

De andre versjonene man kjøper digitalt, samt fysisk vil kun aktiveres i social club.

 

Synd, Ønsker spillet på steam men syns prisen er litt for høy enda. 539 steam vs 449 fysisk.

 

Men får heller vente og se hvordan spillet vil kjøre på pc, Har brent meg på forhåndsbestillinger før (Watch Dogs som enda ikke er optimalisert på pc)

Endret av Handl3vogn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hmm ok, tok det i grunn for gitt at det krevde steam siden det er et pc spill og ikke blir utgitt av ea eller ubisoft. Etter en kjapp titt på requirements siden deres så står det bare social club ja. Får se om det kan aktiveres i steam da når jeg får det til lørdag eller mandag. For må jeg bruke plata blir jeg skuffa.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nope, du trenger steam for å spille det uansett

Er du sikker på det? for i følge GTA 5 forumet på steam så ser det ut som du kan få kjøpt uten steam også.

 

Slik det har sett ut i det siste er det kun de som kjøpes på steam som kommer i steam.

 

De andre versjonene man kjøper digitalt, samt fysisk vil kun aktiveres i social club.

 

Synd, Ønsker spillet på steam men syns prisen er litt for høy enda. 539 steam vs 449 fysisk.

 

Men får heller vente og se hvordan spillet vil kjøre på pc, Har brent meg på forhåndsbestillinger før (Watch Dogs som enda ikke er optimalisert på pc)

 

 

Jepp. Jeg har sluttet å forhåndsbestille spill. Spesielt skeptisk til GTA, siden #4 i serien var en katastrofe på PC. Jeg lar andre teste det først, og så kjøper jeg det hvis det er bra optimalisert.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe PC-spiller, men jeg har lengtet etter et skikkelig GTA-spill siden San Andreas.

 

Nå har jeg en iMac (5k, 4ghz Intel Core i7 (4790K), 24GB 1600mhz DDR3, AMD radeon R9 M295X 4 GB).

 

Er det håp om å kjøre dette i bootcamp uten å rive av seg håret?

 

 

det skal gå bra tipper jeg.

 

Max Payne 3 ble portet til PC etter GTA IV og portingen på max payne var veldig bra og det er de samme folka som porter GTA v til pc nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Coolshop og når de sender ut forhåndsbestilte spill? Endte opp med å bestille det der for 429 med tanke på den smått latterlige prisen på Steam. Jeg vet de skal sende det ut slik at jeg har det på slippdatoen, men om det fungerer i praksis vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
 

Noen som har erfaring med Coolshop og når de sender ut forhåndsbestilte spill? Endte opp med å bestille det der for 429 med tanke på den smått latterlige prisen på Steam. Jeg vet de skal sende det ut slik at jeg har det på slippdatoen, men om det fungerer i praksis vet jeg ikke.

Jeg vet om flere som fikk GTA V til PS3 etter lanseringsdato fra Coolshop...

Selv kjøpte jeg herfra med VPN for 230 kr: http://www.nuuvem.com.br/produto/2086-grand-theft-auto-v De har allerede begynt å sende ut nøkler til pre-loading.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nope, du trenger steam for å spille det uansett

Er du sikker på det? for i følge GTA 5 forumet på steam så ser det ut som du kan få kjøpt uten steam også.

 

Slik det har sett ut i det siste er det kun de som kjøpes på steam som kommer i steam.

 

De andre versjonene man kjøper digitalt, samt fysisk vil kun aktiveres i social club.

 

Synd, Ønsker spillet på steam men syns prisen er litt for høy enda. 539 steam vs 449 fysisk.

 

Men får heller vente og se hvordan spillet vil kjøre på pc, Har brent meg på forhåndsbestillinger før (Watch Dogs som enda ikke er optimalisert på pc)

 

De aller fleste spillene idag kan jo addes i steam eller Origin(EA sin tjeneste). Vil du ha det fysisk så må du nok regne med minst 4-5 dvd plater for og få installert spillet :p Fikk meg AC Unity her i forrige uke i fysisk kopi, var på 4 dvd plater hvis jeg ikke husker helt feil xD  

 

Ser forresten at www.gamesplanet.com kjører på med 20% avslag nå på preloaden, til rundt 383 kroner :) Nesten så jeg vurderer det selv, selv om jeg allerede har det til PS3 og PS4 :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...