Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen nye bilder ifra PC versjonen om folk ikke har sett dem. Mange "wallpapers" der :)

 

http://www.pcgamer.com/gta-5-pc-screenshots-show-los-santos-at-its-best/

Ser helt rått ut :)

Håper nå bare min I5 3570K@4,5Ghz og 980 klarer spillet på maks uten å få for lav fps.

 

 

Du har har ihvertfall grafikkortet på plass! :) Sitter mest å bare krysser fingrende for at spillet faktisk kommer om under to uker nå jeg.. :p

Lenke til kommentar

Jeg trodde folk hadde mer eller mindre sluttet med plater til PC. Jeg har i alle fall ikke brukt min platespiller siden jeg la inn OS og slikt.

 

Er dessverre ikke super Internett over hele landet enda. Jeg bor på et sted det ALDRI kommer til å bli landlinje. Det betyr Mobilt bredbånd med begrenset nedlasting i mnd. Har gått over til Netcom nå, får på en god dag hastigheter opp i 5 mbs. Noe som jeg egentlig er veldig fornøyd med. Men har bare 100 giga bruk i mnd. Da kan man ikke laste ned spill på 65 gig :(

Lenke til kommentar

 

Jeg trodde folk hadde mer eller mindre sluttet med plater til PC. Jeg har i alle fall ikke brukt min platespiller siden jeg la inn OS og slikt.

 

Er dessverre ikke super Internett over hele landet enda. Jeg bor på et sted det ALDRI kommer til å bli landlinje. Det betyr Mobilt bredbånd med begrenset nedlasting i mnd. Har gått over til Netcom nå, får på en god dag hastigheter opp i 5 mbs. Noe som jeg egentlig er veldig fornøyd med. Men har bare 100 giga bruk i mnd. Da kan man ikke laste ned spill på 65 gig :(

 

 

Med 4G så trodde jeg man skulle få en nedlastinghastighet på rundt 10-12 mbps? Men 4G er kanskje ikke helt landsdekkende enda. Bare for moro skyld, har du regnet ut hvor lang tid det hadde tatt med 65 gig? :p

 

Hvorfor jeg lurer er fordi jeg kun har sånn halveis stabilt 4G nett på hytta og skulle ha lasta litt :)

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

Jeg trodde folk hadde mer eller mindre sluttet med plater til PC. Jeg har i alle fall ikke brukt min platespiller siden jeg la inn OS og slikt.

 

Er dessverre ikke super Internett over hele landet enda. Jeg bor på et sted det ALDRI kommer til å bli landlinje. Det betyr Mobilt bredbånd med begrenset nedlasting i mnd. Har gått over til Netcom nå, får på en god dag hastigheter opp i 5 mbs. Noe som jeg egentlig er veldig fornøyd med. Men har bare 100 giga bruk i mnd. Da kan man ikke laste ned spill på 65 gig :(

 

 

Jeg hadde flyttet :p

Før 2009 flyttet  jeg mye, men sjekket alltid at dit jeg kom hadde muligheter for kjapt internett! Men det er ikke sikkert slikt er like viktig for alle ;)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg trodde folk hadde mer eller mindre sluttet med plater til PC. Jeg har i alle fall ikke brukt min platespiller siden jeg la inn OS og slikt.

 

Er dessverre ikke super Internett over hele landet enda. Jeg bor på et sted det ALDRI kommer til å bli landlinje. Det betyr Mobilt bredbånd med begrenset nedlasting i mnd. Har gått over til Netcom nå, får på en god dag hastigheter opp i 5 mbs. Noe som jeg egentlig er veldig fornøyd med. Men har bare 100 giga bruk i mnd. Da kan man ikke laste ned spill på 65 gig :(

 

 

Med 4G så trodde jeg man skulle få en nedlastinghastighet på rundt 10-12 mbps? Men 4G er kanskje ikke helt landsdekkende enda. Bare for moro skyld, har du regnet ut hvor lang tid det hadde tatt med 65 gig? :p

 

Hvorfor jeg lurer er fordi jeg kun har sånn halveis stabilt 4G nett på hytta og skulle ha lasta litt :)

 

 

Tror jeg gikk litt surr hva jeg skrev. tror jeg. Altså, jeg får helt opp i 55 mbs, som da gjør at jeg laster ned 5 megabyte i sekunder. Altså laster jeg ned 65 gigabyte på 3,5 timer når ting går på full guffe. Altså bruker jeg da opp mnd's kvota mi på ca 6 timer, om jeg later ned noe kjempestort på full fart.

 

Så 4g farten her i skauen jeg bor, er veldig bra synes nå jeg :)

Lenke til kommentar

Glad jeg klarte å holde meg unna et kjøp til PS4. For det her blir helt kanon å spille på PC. 60fps vil gjøre det så ekstremt mye bedre. 

 

Ja, 60 FPS, på toppen av alle andre fordelene til PC, gjør at jeg er glad jeg ventet. Spesielt med tanke på at jeg bare har en ussel PS3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen nye bilder ifra PC versjonen om folk ikke har sett dem. Mange "wallpapers" der :)

 

http://www.pcgamer.com/gta-5-pc-screenshots-show-los-santos-at-its-best/

Ser helt rått ut :)

Håper nå bare min I5 3570K@4,5Ghz og 980 klarer spillet på maks uten å få for lav fps.

 

Håper det gjør det, om ikke er jeg redd jeg kommer til å slite på 1440P :p

Spesielt med drittkortene som ikke overklokker lengre med vannblokker og alt.. drittkjøp :p

Lenke til kommentar

Så lenge de har tatt tiden til hjelp å optimalisert spillet skikkelig tror jeg ikke HW blir noe problem, 660/7870 er det som ligger under anbefalt. Men, kan være de har fulgt fotsporene til Gta IV og om det er tilfellet må jeg se meg rundt etter en ny GPU. :hmm:

 

Forøvrig gleder jeg meg veldig til mod communityet får klørne i dette!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ja, overfører både karakter og alt av eiendeler. 9 dager igjen nå, og det jeg er mest spent på er hvordan det blir å spille gta i førsteperson. Har prøvd den vinkelen på ps4 utgaven jeg har, men det falt ikke helt i smak pga. kontrolleren og siktemekanismer. 

Lenke til kommentar

 

Blir nok å kjøpe detta på DVD ja... laste ned 60 ish GB. Nei takk! :p

Håper for guds skyld at det er pre-load ellers blir det til at jeg må bruke en hel dag på laste ned.

 

Glem det, mulig jeg får en gigabit nedlastningshastighet.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

 

 

Blir nok å kjøpe detta på DVD ja... laste ned 60 ish GB. Nei takk! :p

Håper for guds skyld at det er pre-load ellers blir det til at jeg må bruke en hel dag på laste ned.

 

Glem det, mulig jeg får en gigabit nedlastningshastighet.

 

Det hadde jeg også den gangen jeg var student! Nå er det 10/1 og 3 som bruker linjen, gjerne med ett par devices hver seg! Yeey!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...