Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

GTX 660 på "recommendend" virker helt latterlig. Såvidt jeg har lest er GTA V grafikken ganske så krevende, om man kjører med en GTX 660 vil jeg tippe at man må ha under middels på alle settings. Hadde selv et GTX 670 som begynte å halte litt nå i mange spill, så jeg byttet det likegjerne ut med et 980 kort, men jeg forventer egentlig ikke at jeg kan ha alt på beste settings.

 

Recommended betyr vanligvis at du kan kjøre det på Max, IKKE på Ultra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hva er forskjellen på Intel Core i5 3470 og Intel Core i5 2400. Har en i5 2400. Vil den fungere?

 

Har en Video Card: LEN L223xwA and AMD Radeon HD 5450 Properties 2816MB, Kan jeg bruke denne istedet for den som er anbefalt ?

Endret av JEDuley
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på Intel Core i5 3470 og Intel Core i5 2400. Har en i5 2400. Vil den fungere?

 

Har en Video Card: LEN L223xwA and AMD Radeon HD 5450 Properties 2816MB, Kan jeg bruke denne istedet for den som er anbefalt ?

i5 3470 er raskere. CPUen din vil nok funke, men det kan gå noe smått. STORE og detaljerte sandkassespill kan fort spise mye cpu-kraft.

 

Du kan fint bruke det du har, men du vil nok ikke få en veldig god spillopplevelse.

Lenke til kommentar

Er hvertfall ikke fristende med 10+ DVD'er!?

Er vel på høy tid snart at spill som kommer ut på pc kommer ut på BR plater isteden for de gammle dvd'ene. Dagens spill er store i forhold til for en del år tilbake. Samme opplegget med de gamle FF spillene som kom på Play Station, noen av dem var jo på 3-5 cd plater :p

Lenke til kommentar

Jeg trodde folk hadde mer eller mindre sluttet med plater til PC. Jeg har i alle fall ikke brukt min platespiller siden jeg la inn OS og slikt.

For min del har jeg ikke hatt dvd-rom i pc'en på fire-fem år, og ikke savnet det eneste gang.

 

Kjøper alt digitalt. GTA V også, om det det blir kjøp.

Lenke til kommentar

 

Jeg trodde folk hadde mer eller mindre sluttet med plater til PC. Jeg har i alle fall ikke brukt min platespiller siden jeg la inn OS og slikt.

For min del har jeg ikke hatt dvd-rom i pc'en på fire-fem år, og ikke savnet det eneste gang.

 

Kjøper alt digitalt. GTA V også, om det det blir kjøp.

 

 

Jeg har en platespiller fra min forrige PC. Den er relativt ny siden den før det igjen sluttet å spytte ut plater - måtte brekke de ut - så jeg bruker den til å brenne plater til musikk i bilen (dessverre er det ikke USB i bilen).

Lenke til kommentar

Heftig størrelse ja, glad jeg nå har fiber der jeg bor!

 

Gleder meg veldig til å endelig få spilt dette som det er ment til å spilles, kjøpte det på 360'en når det kom ut men jeg orket rett og slett ikke å fullføre det på grunn av ytelsen.

 

Etter så lang tid forventer jeg ikke mindre enn en fantastisk PC opplevelse, ikke noe dritt som GTA4 når det kom ut på PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...