Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Sikkert R* via et tredjepartsselskap. 

 

Men det står ingen steder. De har jo servere man kobler seg opp mot som tar seg av levels, penger osv, men den servern man spiller med andre på, virker høyst ustabil (ps3) og man kom skjeldent inn på servere med mange spillere... Det beste hade vært dedicated servers i en liste, men det tviler jeg på blir no av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dere laptopen min klarer det på full grafikk?

 

i7 4710 2,5ghz

16gb ram

Gtx 980m 8gb

 

Veldig lyst på det, men spent på hvor kravstort det blir.

 

System krav er her: http://www.rockstargames.com/newswire/article/52374/gtav-pc-new-release-date-first-screens-and-system-specs

 

Grafikkkortet scorer langt over anbefalt.

 

CPU, tja, klokkefrekvensen oppfyller minimum. Jeg kjenner ikke til hvor godt disse notebook i7 CPU'ene yter. Det bør gå helt fint.

 

EDIT: Sjekket litt mer, det bør gå helt fint. Men umulig å si noe om hvilken grafikk du kan spille på før spillet er ute. Hvis du er usikker så ville jeg prøvd et annet spill på laptopen. Har du noen andre relativt nye spill du spiller eller kan teste med? Hvis ikke så er det plenti av gratis spill du kan laste ned og teste som vil gi en liten pekepinn.

Endret av NinjaVal
Lenke til kommentar

Takk for godt svar! Shadow of Mordor funker hvertfall fint på maks. Har ikke hatt den så lenge, så har ikke altfor mange spill med høye krav. Men har lest i reviews etc at nye tomb raider, battlefield osv flyter fint på maks detaljer.

 

Ikke lenge til lansering på gta nå da, blir spennende!

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Takk for godt svar! Shadow of Mordor funker hvertfall fint på maks. Har ikke hatt den så lenge, så har ikke altfor mange spill med høye krav. Men har lest i reviews etc at nye tomb raider, battlefield osv flyter fint på maks detaljer.

 

Ikke lenge til lansering på gta nå da, blir spennende!

 

Da skal dette fungere utmerket

Lenke til kommentar

 

Det som blir sagt i denne videon demper ikke akkurat mine forventninger. Hvis det som blir sagt på slutten stemmer, så har Rockstar ønsket å gjøre det godt igjen etter GTA 4, og det med stil.

 

EDIT: for flere år siden skrev jeg i et forum at jeg var sikker på at Rockstar utviklet GTA 5 til PC, og portet det til lillebrødrene. Muligens ikke akkurat slik det ble gjort i praksis men, det vet jeg ikke. Men ja.

Endret av NinjaVal
Lenke til kommentar

 

EDIT: for flere år siden skrev jeg i et forum at jeg var sikker på at Rockstar utviklet GTA 5 til PC, og portet det til lillebrødrene. Muligens ikke akkurat slik det ble gjort i praksis men, det vet jeg ikke. Men ja.

 

Xbox One og PS4 kjører x85_64 slik som PCer gjør. Enorme menger kode vil være likt, og spillet kan ikke sies å være "portet".

 

Spillet ble nok heller "portet" og downscalet til å kjøre på Xbox 360 og PS3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Kjøper folk fortsatt fra Steam?

Ja, det er enkelt, kjapt, og spillene mine forsvinner ikke fordi en eller annen russisk gjøk egentlig hadde stjålet den nøkkelen jeg kjøpte billig fra en annen butikk... 

Lenke til kommentar

 

Kjøper folk fortsatt fra Steam?

Ja, det er enkelt, kjapt, og spillene mine forsvinner ikke fordi en eller annen russisk gjøk egentlig hadde stjålet den nøkkelen jeg kjøpte billig fra en annen butikk...

 

"Russisk gjøk"? :lol: Du har tydeligvis aldri hørt om steder som greenmangaming.com ? Er ikke *veldig* mye billigere i utgangspunktet, men er alltid billigere og 100% legit. Men det store poenget er at som kunde får man hele tiden tilsendt kuponger på 25%++ som man kan bruke på toppen av prisen som allerede er billigere enn Steam. Har ikke kjøpt et eneste fullpris spill på lang tid fra Steam. Eneste som er verdt å kjøpe fra Steam er når de har 50%++ rabatter.
Lenke til kommentar

Jøss, så noen mener altså at alle andre nettbutikker er potensielt useriøse så lenge de ikke heter Steam? Ikke rart Steam gjør det bra. Jeg blir faktisk litt irritert når jeg ser at folk kjøper GTA V på Steam for 539,- fordi det betyr at de kan fortsette å selge spill til latterlige priser. Det er det samme med Rockstar og deres PC policy. Veldig mange klager over at spillet kommer sent til PC, men mange av de samme folkene kjøper spillet ørten ganger på flere plattformer. Rockstar selger dermed flere spill pga policyen som alle PC-spillere hater.

 

Samme med Blizzard. De kan kreve omtrent hva de vil for sine spill og er i ferd med å gjøre det. Folk klager, men kaster penger etter dem likevel. Jeg er ikke så mye bedre selv, men har i hvert fall blitt bedre til å unngå de dyreste butikkene. Derfor handlet jeg GTA V et annet sted og sparte ca 160,-. Må jeg på død og liv ha spillet i Steam-samlingen min så er det jo bare å legge til i ettertid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Handler masse på steam, men svært sjelden til full pris.

Jepp, kjøper endel der jeg også men da bare til 50%+ rabatt. Vanskelig å skjønne at folk faktisk kjøper spill til fullpris på Steam. Men slik er det når man har fått posisjonert seg i markedet. Da får man lurt haugevis av lettlurte til å betale overpris for et produkt. :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...