Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Ikke fått feilmeldinger når jeg joiner noen, men det som plager meg er at man gjerne har 10+ venner og hvilken man joiner sessionet til er helt random. Burde vært mulig å satt en filtrering sånn at man kan lett joine de man skal jobbe med.

Start storymode, og join riktig venn fra social club. (home)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All loading som skjer i Online begynner å gå meg på nervene.

Standard for meg er at jeg prøver å joine, får opp melding om at den er full eller om jeg vil spectate, jeg velger nei og så begynner den å loade for å så disconnecte meg over til Singleplayer, for å så joine Online igjen etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes noen fine mobil-apper til GTA V. Jeg fant de for å ha noe å lese på på jobb, men det er greit å ha til å lese på mens spillet loader online.

 

GTA V manual - greit med en full oversikt over alle knapper og funksjoner i tilfelle du glemmer noen.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rockstargames.gtavmanual&hl=en

 

 

GTA V wiki - en guide app jeg bruker for å kjapt få en liste over alle tilgjengelige biler eller lignende.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wikia.singlewikia.gta&hl=en

Endret av Orwandel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sikkert mange som allerede vet, men til alle som ikke har funnet ut enda! Å syntes flying av helikoter å lignende er utrolig vanskelig med tastatur å numpad, som jeg trudde jeg måtte bruke :O

 

Hold inne museknappen å bruk musa :D nå er ikke jeg lengre på utkikk etter xbox kontroller! Kjøre helikopter/båt/fly med musa er en helt annen ting forhold til numpad klusset! Bil blir vanskelig, men fungerer. Fly blir helt rått å absolutt verdt et forsøk selv om du bruker kontroller til spillet :-)

 

Prøvd dette selv, men er fort gjort at ting blir litt for vinglete syns jeg, generelt syns jeg helikopter/flying i spillet er noe herk, greit så lenge man har litt rom seg, men trange plasser med mye svinger, da blir det fort kaos for min del.

Lenke til kommentar

Det startet med heist #2, ting gikk rakt til helvete. Men etter 5-6 forsøk så klarte vi det. Vi stjal hydraen fra hangarskipet, fløy tilbake til stripa i formasjon..det var en god følelse for alle involvert.

 

Vi fortsatte med heist #3. Det gikk om mulig, enda mer til helvete. Men vi kom oss igjennom. En russer, en koreaner, en norsk og en jeg ikke husker hvor var ifra. Igjen tok det 5-6 forsøk, per mission, men til slutt så gruste vi...så hardt.

 

Herrejesus så gøy dette er...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer litt på hvor jeg skal kjøpe spillet fra? Vil Steam Workshop fungere selv om jeg ikke kjøper spillet igjennom Steam?

Det er vel ikke noe Workshop atm, men regner nesten med at det vil komme etterhvert.

 

Driver å forsker litt på det samme selv. Blir nok steam selv om det er litt dyrere enn andre steder. Synes det er praktisk med alt i steam.

 

edit: Da ble det handel på meg og. 3 timer nedlastning så er det i boks :)

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Faen for en ræva lansering. Bare bugs... Nå ser jeg at det er kommet en patch (1.01) som skal rette på en del feil. Blant annet endel crash som jeg selv har opplevd hver jævla gang jeg starter spillet. Problemet mitt er hvordan vet jeg at denne patchen er patcha? Skal det skje automatisk for jeg finne ingen download noe sted. I tillegg så krasjer det like mye som tidligere så jeg håper jo ikke at dette var "fiksen".....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Kjenner jeg begynner å bli gretten

 

Har ikke telling på hvor mange ganger heists går adundas pga en på laget sliter med at skjermen låser seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...