Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Wow.

Jeg har gjort Fleeca heist (final) som driver før, og de gangene jeg har gjort det så har jeg måtte ventet en god 5-15 minutter når vi kommer fram til banken for hackingen ikke er ferdig.

Det toppet seg med at han jeg gjorde heist med brukte også en god 10-15 minutter med å drille.

Jeg tror at tiden vi fikk var ca 32 minutter.

 

Så da bestemte jeg meg for å gjøre min heist som var Fleeca final.

Vi brukte 7 minutter og 21 sekunder... Jeg bommet til og med litt på drillingen men uansett så burde man aldri livet bruke 30 minutter på det oppdraget.

Haha nei. Tok oss litt mer enn 6 minutter første gang, men ja enkelte spillere er fullstendig fjerne. Prison Break er helt umulig å gjøre med fremmede.

 

Ja, noen folk er helt fjern når det kommer til å gjøre relativt enkle ting.

 

Prison break er helt for jævlig.

Første gangen jeg var med på det så satt jeg i flyet, det at  vi klarte å fullføre er et lite mirakel siden flyet mitt ble truffet. Hadde heldigvis en dyktig fyr i helikopteret.

Andre gangen så var jeg en av de som var inni fengselet.

 

Er det forresten  mulig å gjøre den delen uten å bli oppdaget? Altså komme seg til til han du skal få ut av fengselet?

Lenke til kommentar

FAEN nå er jeg lei, GTA 5 har ikke funket på mange dager nå, har prøvd å laste det ned to ganger fra Rockstargames sine dritt servere, tar ca 15 timer, og når det er ferdig kommer det bare opp en feilmelding. Prøvde en gang fra piratebay, nesten komisk at det skal ta 1/4 av tiden til Rockstar sine servere. Men funket ikke det heller, nå er det faenmeg rett før jeg gir opp hele spillet  :wallbash:

Lenke til kommentar

FAEN nå er jeg lei, GTA 5 har ikke funket på mange dager nå, har prøvd å laste det ned to ganger fra Rockstargames sine dritt servere, tar ca 15 timer, og når det er ferdig kommer det bare opp en feilmelding. Prøvde en gang fra piratebay, nesten komisk at det skal ta 1/4 av tiden til Rockstar sine servere. Men funket ikke det heller, nå er det faenmeg rett før jeg gir opp hele spillet  :wallbash:

Får du opp feilmelding etter at du har lastet ned den oppdateringen på rundt 350 mb? Isåfall: skru av antivirus og brannmur og kjør som administrator når du laster ned den siste biten. Funket for meg!

Endret av funchenstein
Lenke til kommentar

sånn seriøst jeg skjønner ikke dere som hele tiden har problemer med spellet..

 

Jeg innstalerte med alle 7 DVDene, ble sendt videre der resterende 5 gb måtte lastes ned, etter det så har spellet ikke fungert noe annet enn knall.. Nå skal det sies at jeg la det på SSDen min da, så loading av story, bytte av character, online osv etc, tar ganske mye kortere tid enn PS3, PS4 utgavene osv. Det kan virkelig anbefales.

 

Men litt synd å se så mange sliter med det, jeg har ikke hatt noe annet enn en silkemyk opplevelse av det fra starten av.

Lenke til kommentar

Spillet har fungert feilfritt lenge siden lansering men etter siste patchen har det kræsjet en god del. Typ 2-3 ganger hver dag. Spesielt den Direct3D init feilen. Alle jeg spiller med kræsjer også, iblant samtidig.

Det er også en rar feil der man justerer settings i grafikk, så plutselig går alt til 1fps. Har 2 pcer med helt forskjellige setups, samme problemet på begge.

 

Iblant så kan jeg sitte i flere timer uten noe som helst kræsj, så for meg virker det som om det er noe med serverne som trigger noe.

Lenke til kommentar

Spillet har fungert feilfritt lenge siden lansering men etter siste patchen har det kræsjet en god del. Typ 2-3 ganger hver dag. Spesielt den Direct3D init feilen. Alle jeg spiller med kræsjer også, iblant samtidig.

Det er også en rar feil der man justerer settings i grafikk, så plutselig går alt til 1fps. Har 2 pcer med helt forskjellige setups, samme problemet på begge.

 

Iblant så kan jeg sitte i flere timer uten noe som helst kræsj, så for meg virker det som om det er noe med serverne som trigger noe.

 

Jeg hadde mye trøbbel, men for min del så ser det ut til at den siste patchen fikset det. Er slik det har vært hele tiden. Patchene fikser noe for noen, men gir andre mer trøbbel. Noen som ikke hadde trøbbel tidligere, fikk det etter en ny patch.

 

Men sånn er det. Spillmediene har gitt sine 10/10 karakterer, Rockstar har fått pengene sine og da er det ikke så nøye at produktet er heller labert. Ikke i innhold, men rent teknisk ligner det mer på en beta som toppes av elendig support. Dog skal det sies at jeg vet ikke hvor mange spillere som har hatt/har trøbbel med GTA V på pc, altså hvor mange av det totale antall spillere. Jeg kan i hvert fall ikke huske å ha hatt så mye trøbbel med et pc spill før. Det er i så fall lenge siden, og selv Blizzard sine lanseringer er bedre enn dette.

Lenke til kommentar

Det er viktig å huske at de som har problemer roper mye høyere enn de som ikke har problemer, så en kan fort få litt skeivstilt oppfattning av hvor mye problem som faktisk oppstår. Den første buggen med brukernavn i windows problematikken om en hadde brukernavn med ikke engelske bokstaver var dog ganske stygg.

 

Men kundestøtten til rockstar er ikke tilgivelig, når kunder som har betalt for et produkt blir hengt opp på før de er ferdig å prate er intet mindre enn sjokkerende dårlig, samt ticket systemet deres ikke akkurat er kjapt.

Lenke til kommentar

FAEN nå er jeg lei, GTA 5 har ikke funket på mange dager nå, har prøvd å laste det ned to ganger fra Rockstargames sine dritt servere, tar ca 15 timer, og når det er ferdig kommer det bare opp en feilmelding. Prøvde en gang fra piratebay, nesten komisk at det skal ta 1/4 av tiden til Rockstar sine servere. Men funket ikke det heller, nå er det faenmeg rett før jeg gir opp hele spillet  :wallbash:

Kjipt as... har selv ikke hatt en eneste feil foruten trege loading tider online men det er standar for alle.  Du kjøpte ikke via steam? lastet ned hele spillet der på 3 timer. (vil tro det lastes fra steam severs og ikke rockstar)

Lenke til kommentar

multiplayer delen er sinnsykt dårlig. Mye loading og laggen er helt forferdelig. Vi er 4 stykk som er sammen på ts og spiller samtidig og laggen er helt uholdbar og uspillbar når vi er på en public server. Privat server fungerer bra, men multiplayerdelen er generelt sett veldig svak. Dårlige løsninger, mye loading, lagg og også veldig mye bugs. Vi alle håper bare rockstar fikser multiplayer etterhvert.

Lenke til kommentar

Fungrer fint selv når vi er 4stk sammen på en public som er full altså, sjekk linja til en av dere ;)

 

 

tre av oss har stabile xdsl linjer med bra hastighet, den siste har mobilt internett fra netcom, men han får nesten 30mbps både opp og ned med lav ping så det skal ikke være det.

 

Rart dere ikke sliter med lagg for det tar helt av til tider når vi spiller. biler som warper inn og ut, frem og tilbake, ting som skjer på en skjerm er 5-6 sekunder etter noe på en annen osv.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg litt med online:

 

Jeg spiller litt sammen med brodern, lager et billøp, setter lobbyen som "closed", og inviterer han. Vi fullfører løpet, og neste løp blir plutselig fylt opp av endel tilfeldige spillere, og i endel tilfeller, så blir det løper fylt opp fortere en brodern klarer å laste ferdig, og han blir kastet ut, og "host" blir også endret. Og hvis vi går ut av det løpet, så ender vi alltid i forskjellige sessions. *grr*

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg litt med online:

 

Jeg spiller litt sammen med brodern, lager et billøp, setter lobbyen som "closed", og inviterer han. Vi fullfører løpet, og neste løp blir plutselig fylt opp av endel tilfeldige spillere, og i endel tilfeller, så blir det løper fylt opp fortere en brodern klarer å laste ferdig, og han blir kastet ut, og "host" blir også endret. Og hvis vi går ut av det løpet, så ender vi alltid i forskjellige sessions. *grr*

Helt enig, helt jævelig dritt fra R¤... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...